  • 11. Data: 2013-11-03 10:25:32
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-02 09:45, dizel pisze:

    > W play było coś takiego ale już nie ma możliwości aktywacji.

    W Play jest coś takiego i korzystam z tej usługi. Dostępność usługi
    zależna jest od rodzaju abonamentu.

    Ponadto do m4rkiz'a: nie wiem czy jest o co kopię kruszyć. W Playu
    przecież i tak można do upadłego gadać i SMSować ze wszystkimi sieciami
    przy stosunkowo niskim abonamencie. Przy wyższych abonamentach masz
    nawet roaming opłacony. Nie ma sensu przy takich abonamentach zbierać
    minut. Ponadto zyskujesz to, że oni jadą prawdopodobnie na nadajnikach
    wszystkich operatorów więc mają największy zasięg. Nie ma nad czym się
    zastanawiać.

    > Chyba że
    > znajedziesz na allegro, często można kupić jeszcze numer z aktywną tą
    > usługą, ale trzeba trochę wydać.

    Ja płacę ok 60zł miesięcznie wraz z 2GB transferu. Czy jest to "trochę"
    czy nie - oceń sam. Być może są też tańsze abonamenty. Nie sprawdzałem.

    Marek

  • 12. Data: 2013-11-03 11:23:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 02:40:40 +0100, animka napisał(a):

    > Ja to mam w Play-u nielimitowane rozmowy na telefony stacjonarne - za 10
    > zł co prawda do tych 29 zł +internet za 7 zl. T-Mobile i Heyah się nie
    > umywaja do tej oferty, bo nie mają usługi na na telefony stacjonarne.

    Nie oczerniaj konkurencji. "i na stacjonarne"
    http://www.heyah.pl/abonament/non-stop4

    J.

  • 13. Data: 2013-11-03 11:34:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 03 Nov 2013 10:25:32 +0100, Marek <p...@s...com> wrote:

    >W Play jest coś takiego i korzystam z tej usługi. Dostępność usługi
    >zależna jest od rodzaju abonamentu.

    To chyba masz jakiś stary abonament bo od jakiegoś czasu usługa
    zbieraj minuty nie jest oferowana w Play chyba że ktoś pozostał przy
    starym abonamencie.

    >Ja płacę ok 60zł miesięcznie wraz z 2GB transferu. Czy jest to "trochę"
    >czy nie - oceń sam. Być może są też tańsze abonamenty. Nie sprawdzałem.

    W powyższym stwierdzeniu pisałem o prepaid play gdzie na początku w
    ofertach play fresh usługa zbieraj minuty wymagała jednokrotnej
    aktywacji i można korzystać do woli. Sam używam takiej taryfy. Na
    allegro można jeszcze kupić numer właśnie z tą usługą, ale na pewno
    nie będzie kosztować 5zł.
    Jeśli ktoś tylko odbiera to właściwie za doładowanie 5zł/rok może
    rozmawiać do woli praktycznie za darmo. Więc wydanie nawet 100zł za
    starter jednorazowo się opłaca.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-11-03 12:19:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-03 11:34, dizel pisze:

    > To chyba masz jakiś stary abonament bo od jakiegoś czasu usługa
    > zbieraj minuty nie jest oferowana w Play chyba że ktoś pozostał przy
    > starym abonamencie.

    Kilka miesięcy mam ten abonament. Faktem jest, że korzystam z usług
    doradcy biznesowego więc mogę posiadać nietypowe usługi. Tak czy owak
    w/w usługa straciła sens z uwagi na nielimitowane połączenia do
    wszystkich (lub z limitami abstrakcyjnymi) w różnych abonamentach.

    > Jeśli ktoś tylko odbiera to właściwie za doładowanie 5zł/rok może
    > rozmawiać do woli praktycznie za darmo. Więc wydanie nawet 100zł za
    > starter jednorazowo się opłaca.

    A tak, bardzo ciekawe rozwiązanie. Jeśli jest tak jak piszesz, to
    abonament jest droższym rozwiązaniem.

    Marek

  • 15. Data: 2013-11-03 13:26:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 03 Nov 2013 12:19:19 +0100, Marek <p...@s...com> wrote:

    >A tak, bardzo ciekawe rozwiązanie. Jeśli jest tak jak piszesz, to
    >abonament jest droższym rozwiązaniem.

    Żle się trochę wyraziłem. Chodzi mi o to że mając tą usługę aktywną,
    jeśli ktoś ma dużo połączeń odebranych z innej sieci to może rozmawiać
    z tych uzbieranych minut aż się wyczerpią, ale jak non stop dochodzą
    nowe połączenia przychodzące to tych minut przybywa, nie trzeba
    doładowywać konta żeby dzwonić. Jedyne doładowanie to 5zł które
    przedłuży ważność konta na wychodzące na rok.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-11-03 13:39:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

> [...]

    >w/w usługa straciła sens z uwagi na nielimitowane połączenia do
    >wszystkich (lub z limitami abstrakcyjnymi) w różnych abonamentach.

    Usługa zbieraj minuty w Play w abonamentach dla osób prywatnych i
    prepaid została wycofana na początku stycznia tego roku. Co do
    abonamentów firmowych to usługa zmieniła się na Nowe zbieraj minuty
    gdzie uzbierane minuty można wykorzystać tylko na numery stacjonarne.
    Tyle że nie jestem w stanie stwierdzić czy usługę nadal można
    aktywować i w których abonamentach. Na pewno w tych najnowszych
    abonamentach play nie ma takiej możliwości.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-11-03 13:50:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    ^

    ent/standardowa/bez-telefonu-nowa

    > t-mobile jak widac ma,

    Gdzie? Powyżej link do ofert, nie ma takiej.

    > orange ma,

    Gdzie?
    http://www.orange.pl/kid,4003445721,id,4003445722,ar
    ticle.html
    Tez nie ma takiej.

    > play ma,

    Gdzie?
    http://www.play.pl/oferta/play-abonament/formula_4_u
    nlimited2.html

    > no dobra, plus jeszcze nie
    > ma..

    Pokaż te, które są:>

  • 18. Data: 2013-11-03 14:00:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 12:19:19 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > w/w usługa straciła sens z uwagi na nielimitowane połączenia do
    > wszystkich (lub z limitami abstrakcyjnymi) w różnych abonamentach.

    Przede wszystkim spadly stawki MTR miedzy operatorami.
    Ile teraz jest - 4 gr/min ?
    Odbierajacy przestali przynosic dochody :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-11-03 15:00:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 13:50:35 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    ent/standardowa/bez-telefonu-nowa
    > Gdzie? Powyżej link do ofert, nie ma takiej.

    Powyzej informacja przeciez podana.

    > Gdzie?
    > http://www.orange.pl/kid,4003445721,id,4003445722,ar
    ticle.html
    > Tez nie ma takiej.

    bo to trzeba byc madry i wpisac njumobile.pl :-)

    No widzisz, sam znalazles.

    J.

  • 20. Data: 2013-11-03 15:11:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 15:00, J.F. pisze:
    ent/standardowa/bez-telefonu-nowa

    > Powyzej informacja przeciez podana.

    Nie - "heyah" to nie T-Mobile.

    ticle.html

    > bo to trzeba byc madry i wpisac njumobile.pl :-)

    njumobile.pl to nie Orange.

    nlimited2.html

    > No widzisz, sam znalazles.

    Tam też nie ma "oferty bez limitu za 29 zl"