    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Date: Sun, 03 Nov 2013 13:39:47 +0100

    On Sun, 03 Nov 2013 12:19:19 +0100, Marek <p...@s...com> wrote:

    >Kilka miesięcy mam ten abonament. Faktem jest, że korzystam z usług
    >doradcy biznesowego więc mogę posiadać nietypowe usługi. Tak czy owak
    >w/w usługa straciła sens z uwagi na nielimitowane połączenia do
    >wszystkich (lub z limitami abstrakcyjnymi) w różnych abonamentach.

    Usługa zbieraj minuty w Play w abonamentach dla osób prywatnych i
    prepaid została wycofana na początku stycznia tego roku. Co do
    abonamentów firmowych to usługa zmieniła się na Nowe zbieraj minuty
    gdzie uzbierane minuty można wykorzystać tylko na numery stacjonarne.
    Tyle że nie jestem w stanie stwierdzić czy usługę nadal można
    aktywować i w których abonamentach. Na pewno w tych najnowszych
    abonamentach play nie ma takiej możliwości.