    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Date: Sun, 03 Nov 2013 13:26:19 +0100

    On Sun, 03 Nov 2013 12:19:19 +0100, Marek <p...@s...com> wrote:

    >A tak, bardzo ciekawe rozwiązanie. Jeśli jest tak jak piszesz, to
    >abonament jest droższym rozwiązaniem.

    Żle się trochę wyraziłem. Chodzi mi o to że mając tą usługę aktywną,
    jeśli ktoś ma dużo połączeń odebranych z innej sieci to może rozmawiać
    z tych uzbieranych minut aż się wyczerpią, ale jak non stop dochodzą
    nowe połączenia przychodzące to tych minut przybywa, nie trzeba
    doładowywać konta żeby dzwonić. Jedyne doładowanie to 5zł które
    przedłuży ważność konta na wychodzące na rok.