    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Date: Sun, 03 Nov 2013 11:34:10 +0100

    On Sun, 03 Nov 2013 10:25:32 +0100, Marek <p...@s...com> wrote:

    >W Play jest coś takiego i korzystam z tej usługi. Dostępność usługi
    >zależna jest od rodzaju abonamentu.

    To chyba masz jakiś stary abonament bo od jakiegoś czasu usługa
    zbieraj minuty nie jest oferowana w Play chyba że ktoś pozostał przy
    starym abonamencie.

    >Ja płacę ok 60zł miesięcznie wraz z 2GB transferu. Czy jest to "trochę"
    >czy nie - oceń sam. Być może są też tańsze abonamenty. Nie sprawdzałem.

    W powyższym stwierdzeniu pisałem o prepaid play gdzie na początku w
    ofertach play fresh usługa zbieraj minuty wymagała jednokrotnej
    aktywacji i można korzystać do woli. Sam używam takiej taryfy. Na
    allegro można jeszcze kupić numer właśnie z tą usługą, ale na pewno
    nie będzie kosztować 5zł.
    Jeśli ktoś tylko odbiera to właściwie za doładowanie 5zł/rok może
    rozmawiać do woli praktycznie za darmo. Więc wydanie nawet 100zł za
    starter jednorazowo się opłaca.