  • Data: 2013-12-05 09:15:51
    Temat: Re: minmax(a,b,c)
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 22:09:28 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    > Ta funkcja przy dobrej optymalizacji w ogóle nie dotyka RAMu
    >
    > aż do ostatecznego zapisu.

    > A proszę, lekko zmodyfikowana wersja, kompiluje się w VS2010
    >
    > do ciut lepszego kodu. Miałem podać w c++, ale skoro chcesz w asm.
    >

    > Argumenty przychodzą w edx, r8d, r9d, wynik do pamięci pod
    >
    > adres trzymany w rcx (hmm)
    >

    > ciało funkcji:
    >

    > cmp edx, r8d
    >
    > jge SHORT $LN7@minmax3
    >
    > mov eax, edx //WTF
    >
    > mov edx, r8d //tu było swap(a,b)
    >
    > mov r8d, eax //czemu nie po prostu xchg?
    >
    > $LN7@minmax3:

> [...]

    to nie jest kompletna procedura, z tego co widze
    ona tylko wyszukuje max przez dwa prownania
    edx>r8d, edx>r9d
    natomiast nie porownuje wogole r8d z r9d

    takczyowak zachecam do kontunuowania watkow
    asma bo warto pocwiczyc a jak niektorzy
    zwracaja uwage optymalizacja staje sie coraz
    wazniejsza w obecnej erze (gdy szybkosc kompow
    prawie juz przestala wzrastac)