eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingminmax(a,b,c)Re: minmax(a,b,c)
  • Data: 2013-12-06 13:07:24
    Temat: Re: minmax(a,b,c)
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > - dlalej kazy trojkat jest transformowany do
    >
    > pozycji kamery rzutowany i clipowany, to zajmuje ze 30% ( z tego klipowania jakos
    chyba wyjatkowo nie jestem zadowolony ale na razie nie mam pomyslu)
    >
    >

    hehe akurat wymyslilem cos (zapisalem wczesniej
    po angielsku na inne forum)


    well after some thinking i invented something:


    precomputing the visiblity, it goes such way:

    from the given point of view (there are sphere of them) some triangles of the model
    (say 30%) are visible other (70%) are not - Divide this sphere on say 64 patches and
    precompute for every triangle if it is seen from this 'patch'

    (it would be heavy to precompute, for example cost of rendering a couple of frames
    from couple of places on the patches, the testet traingle the last to check if it
    pass the depth buffer -
    so this is cost of 64patches x 5 places x noOfTriangles so for example for this model
    320x300 000 = 90 MFrames this is a lot of precomputing :C but can be done i think)

    then set the corresponding bit in some 64 word of flags 1 means form this patchg of
    visibility this triangle is seen - that should be very simple to use and top eficient
    clipping method :U - though this precomputation time scares me but this can be
    optymized

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.12.13 13:15 firr
  • 07.12.13 16:16 firr

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: