    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 28 Mar 2017 18:03:21 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <58da32fc$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <58da5dcd$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <58da77d9$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: mini reaktory atomowe
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 marca 2017 23:48:58 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > No i powiedz co te daty znaczą?
    >
    > Ze panowie Qi i Kaufman w czerwcu 2002 pracowali dla H Power, a w
    > grudniu 2003 dla PP.
    > Co jest zrozumiale po polaczeniu firm.

    Zrozumiałe jest też że po przejęciu jednej firmy przez drugą nie wymienia się umów
    pracownikom przejętej firmy. Pracują oni wciąż dla starej firmy, zmienia się tylko
    jej właściciel.

    > Ale konkurencja ich nie wywalila, przynajmniej nie od razu :-)

    Ta historia była trochę jednak inna. Te 5 miliardów to nie był pieniądz, tylko
    przewidywana wartość kontraktu z DOE który miał ambitny plan wymiany generatorów z
    silnikami Diesla we wszystkich domach nie podłączonych do sieci (wówczas to szacowano
    na pół miliona domów). 10 tysięcy dolców za jedną instalację. Projekt był w
    zaawansowanej fazie, dane z pięciuset instalacji beta były zgodne z przewidywanymi,
    więc tam wszyscy mówili o tych planach jak o rzeczywistości.
    Większość akcji z IPO została kupiona przez założycieli HPower, w celu ewentualnej
    odsprzedaży ich potem, kiedy wzrosną jeszcze bardziej. I to oni je potem sprzedali w
    ramach buyoutu w 2002. Niestety, ze stratą.
    Nie mam jak już teraz dojść, czy Plug Power kupił Hpowera bezpośrednio od jego
    pierwotnych akcjonariuszy, czy jako pudełko makulatury, po wrogim przejęciu. Niemcy
    maczali w tym palce jako kapitał sprawujący kontrolę nad podmiotem który HPowera
    przejął.