    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Tue, 17 Jan 2012 01:22:52 +0100
    <jejshh$f47$1@inews.gazeta.pl>
    <msfc0iyjvqbr.19xmfenki2uid$.dlg@40tude.net>
    <jem6a0$1j2$1@inews.gazeta.pl>
    <dhsxclrzl7nd.np17ehcc8b9p$.dlg@40tude.net>
    <4f10fe1d$0$24907$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <1xtee92qtv6l3.1npyndq9y1o9g$.dlg@40tude.net>
    <4f120aff$0$1796$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <a0scacx1nt4d$.1urhgd87s66bp$.dlg@40tude.net>
    <4f122b26$0$14674$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>
    <i...@4...net>
    <4f141bc0$0$13418$c3e8da3$f69059ea@news.astraweb.com>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 13:44:29 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Na to wygląda, że ci zabrakało, skoro z tym śmietnikiem wyjechałeś.

    Stan systemu potraktowałeś jako przytyk osobisty? Wiesz, trzeba naprawdę
    złej woli by tak to interpretować.

    > Tak.

    > Sam postanowiłeś wprowadzić do rozmowy kolejne zalety W7.

    Teza była prosta: W7 jest szybsze od poprzednika. No więc nie jest. A
    większa wytrzymałość na zaśmiecenie jest niewątpliwie zaletą, ale
    porównania wydajności prowadzi się na czystym systemie, żeby miało to jakiś
    sens.

    > Nie stać cię i dorabiasz ideologię?

    Daruj sobie ten bełkot może, co? Albo wysil te swoje szare komórki i napisz
    wreszcie, czemu do starego niezbyt szybkiego sprzętu w ogóle należy
    rozważać instalowanie najnowszego systemu?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,