  • Data: 2012-01-17 13:48:10
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 02:13:11 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Twoją winą jest, że sobie uroiłeś, że
    > - twoje zastosowania flasha są poważne

    Faktyczmie, firmowy system nie może być zastosowaniem poważnym. Rzecz
    jasna, w przeciwieństwie do Farmville.

    > - klienci z takimi zastosowaniami stanowią istotny odsetek rynku

    O odsetkach nic nie pisałem, o czym przekonasz się, jeśli zadasz sobie trud
    sprawdzenia w poprzednich postach.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which