  • Data: 2012-01-17 07:52:41
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 04:51:20 +0100, Splinter napisał(a):

    > Na pewno jednym z głównych zastosowań tabletów ma być skuteczne
    > przeglądanie Internetu - a flash występuje obecnie średnio na co
    > czwartej stronie internetowej i nie zawsze są to tylko reklamy.

    Na szczęście autorzy stron są coraz mądrzejsi i flash powoli znika.
    Występuje albo alternatywna wersja albo wszyscy przesiadają się na HTML5.
    A ze stron czysto flashowych.. już dawno nie widziałem takiej strony,
    której niemożności przeczytania bym żałował. W zasadzie pozostały wyłącznie
    strony czysto marketingowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta