  • Data: 2012-01-03 15:08:44
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no tak - nie miales porownania jak by mogla dzialac pod XP.
    > Ja mialem, moi klienci mieli - nikt nie chcial Visty.

    A ty nie miałeś porównania, jak na sprzęcie vista-capable działa 7 i 8.
    Otóż lepiej, bo poprawiono. I na tym obecnie polega postęp w systemach, nie
    na sztucznym napędzaniu koniunktury na szybszy sprzęt.

    > to to byl taki durnowaty system - na sile wpakowano wen mase
    > wodotryskow w sumie niepotrzebnych nikomu

    Jakie bluescreeny? Tam było GUI i niektóre rozwiązania jak SFP wzięte z
    Windows 2000. Do tego nowości jak system restore, movie maker i obsługa
    urządzeń USB, które świetnie przyjęły się potem w XP. Jedynym niepotrzebnym
    wodotryskiem w ME były często bluescreeny, bo niedorobiony był. Się nie
    przyjął, bo był niestabilny, zabrano mu kompatybilność z dosem (w ramach
    upodabniania do NT) oraz był tylko rok w sprzedaży.

    > (niektore programy pod wista nie dzialaja, ktore dzialay pod XP - z
    > Win7 juz takiego problemu nie ma

    Ciekawe jakim cudem, coś co nie działało w Win 6.0 zaczęło nagle działać w
    Win 6.1
    Chyba kupiłeś w tzw międzyczasie nowego fotoszopa albo adobe się pochyliło i
    wydało patcha do starego.

    >- zreszta m$ sie uczyl na wlasnych
    > bledach i sam przyznal, ze Vista to takie 'niechciane dziecko' bylo.

    Bynajmniej i nieprawda. Vista nie została wyrzucona na śmietnik tylko
    dokończona i poprawiona. I właśnie pod kryptonimem "8" przechodzi kolejny
    face-lifting.

    > uwierz mi, ze mam z komputerami wiecej do czynienia od Ciebie.

    Liczy się jakość a nie ilość.

    > a, zes palnol IE9 :)

    Sobie sprawdzanie pisowni jakieś włącz, skoro masz za mało do czynienia z
    książkami.

    > Jest taka zagadka:
    > P: Wiesz po co jest InternetExplorer w Windows?
    > O: Aby sciagnac inna przegladarke. ;)

    I po co? Żeby komputer spowolnić i narzekać?

    > nie - maja wieksze wymagania na starcie.

    Łomatko. No jak do ściany. Do początku istnienia IBM PC się będziesz cofał z
    porównywaniem?

    > dziecko nie placze o ram - ale rodzina nie lubi byc ograniczana i miec
    > swobode w dzialaniu. 8GB to bylo na poczatek - zreszta komputer do
    > gier musi byc w ciaglym rozwoju by sprostac potrzebom ;)

    Piękne slogany, tymczasem normalnej rodzinie wystarcza 32bitowy system z 3GB
    RAMu.

    > tak sama Vista po SP jest lepsza od bez SP.
    > ale wciag gorsza od XP :-P

    a XP jest gorszy od Win98, bo ten drugi mniej RAMu wymaga, tak?

    > nie jest to zwykla podbiurkowa stacja robocza dla 1 użytkownika.
    >
    > uwierz, ze sa aplikacje, ktore tego wymagaja - i wciaz im malo ;)

    Aha, i na XP te same programy nie wymagają 32GB? Tylko ile? 31,5?
    Pomijając już jakim cudem na XP tyle pamięci.

    > nie - to sluzy do zwyklej, codziennej praca inzyniera.

    Ale twoje CADy, Corele i Fotoszopy to jest nisza. To nie jest popularne
    zajęcie biurowe ani domowe.

    > bo sam tez lubie pograc i nie lubie kompromisow w tym temacie.
    > (po zlozeniu nowej maszyny i przestawieniu wszystkich parametrow
    > grafiki na max - stare gierki tak sie uatrakcyjniul, ze zaczolem w nie
    > grac od
    > poczatku :) Sam bym sie nie spodziewal, ze to ma az takie znaczenie na
    > gre (niby widac prawie to samo, ale w tym wypadku PRAWIE robii
    > roznice).

    Może wyłącz po prostu fotoszopa przed włączeniem gry. Bo pojedyncza
    32-bitowa aplikacja i tak nie może zjeść więcej niż 2GB.

    > nie - ale troche zdrowego rozsadku i poustawiania sobie tego i owego
    > nie zaszkodzi a zwykle pomaga.

    Ustawianie sobie tego i owego to zadanie producenta. Konieczność poprawiania
    po nim to nie jest zaleta rozwiązania.

    > no - to sie nazywa personalizacja.

    Nie, to jest dziadostwo.

    > a czy kazdy potrzebuje smartfona?

    Tak, ale nie androidowego tylko działającego i wygodnego.

    > Moze potrzeba troche samokrytyki

    Samokrytyki? WTF?

    > i zorientowania sie co jest na rynku

    Ciężko to prostym ludziom uczynić, gdy wokół sami pożyteczni idioci
    krzyczący "tylko android albo wypierdalaj i nie dotykaj smartfonów".

    > to mam pytanie kolejne: do czego chcialbys uzywac telefon/smartfon.
    > Jak podasz tu liste rzeczy,

    Podałem przecież powyżej. Jak zwykle nie dotarło.

    > byc moze sie okaze, ze nie potrzebujesz jednak smartfona.

    Być może jednak po prostu nie potrzebuję androida, bo potrzebuję smartfona
    działającego. Służącego do korzystania z niego, a nie do grzebania w nim.

    Android nie jest synonimem smartfona.