    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Mon, 02 Jan 2012 12:16:38 +0100

    W dniu 2012-01-02 12:07, Skrypëk pisze:

    > Ale nawet BlackBerry jest lepsze.

    w czym termina blackberry jest lepszy?

    > A jakbym potrzebował launchera do fart-apps, to wolałbym oryginalnego
    > ajfona niż jego ołpensorsową podróbę.

    i wszystkie jego (iPhone'a) ograniczenia - gratuluje wyboru :)

    > Nie ja jestem winien, że android na takim samym sprzęcie działa wolniej
    > niż konkurencyjne rozwiązania. Ale to by jeszcze można mu wybaczyć,
    > gdyby w zamian był chociaż ładny, funkcjonalny lub wygodny.

    wez sie otrzasnij.
    Zainstaluj sobie Windows7 na komputerze klasy Pentium z 1GB RAM - to
    moze zrozumiesz, ze technologia idzie do przodu i nowe systemy maja
    swoje wymagania minimalne.

    Poprzednio uzywalem PalmOS (topowy model Sony Clie TH55 mial procesor
    taktowany od 8MHz do 123MHz, ekran 4" 320x480, akcelerator grafiki i byl
    szybszy w wielu przypadkach niz palmtop z WM z zegarem > 500MHz).
    Ale czy to cos znaczy?
    Kazdy system ma swoje wymagania minimalne i jesli producencji nie
    potrafia tego zrozumiec (a uzytkownicy przezyc) to potem powstaja takie
    urban legend.

    --
    pozdr
    Adam (AL)