  • Data: 2012-01-02 11:26:33
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 10:46, dizel pisze:

    > Różnicę jak najbardziej rozumiem, przez długi czas używałem symbiana i
    > wiem co to jest system w telefonie, natomiast nie rozumiem zachwytu
    > nad androidem i tego całego szumu wokół tego systemu, gdzie się
    > człowiek nie obejrzy czy nie wejdzie na jakąś stronę związaną z
    > telekomunikacją to w co drugim newsie jest słowo android. Tak jakby
    > już nie było innych systemów w telefonach.

    ale kto sie tym zachwyca?
    ja tu nie widze achow i ochow - a raczej kazdy znajduje jakies
    niedorobki (ja rowniez chetnie bym pare rzeczy poprawil w robociku).
    Ale na chwile obecna android jest jednak najbardziej zaawansowanym
    systemem z mozliwosciami malego komputerka (jak znasz inny z podobnymi
    funkcjami (i bez ograniczen iOS) to podaj przyklad).

    Poprzednio tez uzywalem symbiana (nawet celem zwiekszenia jego
    funkcjonlanosci mialem go 'zrootowanego') - ale doszedlem do kresu jego
    mozliwosci (telefon z symbianem uzywalem do spolki z PalmOs - jako dwa
    uzupelniajace sie urzadzenia).
    Zapragnolem miec jedna cegielke w kieszeni - nie znalazlem niczego
    innego niz android, ktory by w zalozeniach spelnil moje oczekiwania jako
    zamiennik dwoch poprzednich urzadzen.
    Jesli pojawi sie na rynku sensowna alternatywa - to chetnie na nia sie
    przesiade.

    Ale jak kazdy smartfon ma swoje ograniczenia i nie mozesz od niego
    wymagac tego co zapewni Ci notebook (tzn on jest pewnego rodzaju
    zamiennikiem, uzupelnieniem - ale nie zastapi w pelni normalnego
    komputera - przynajmniej na chwile obecna).

    Moze nowy WindowsPhone cos wniesie nowego w temacie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)