  • Data: 2012-01-02 12:21:31
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 12:59, Skrypëk pisze:

    > To samo zawsze linuksiarze mówili o swoich debilianach. Że jakie to oni
    > mają wielkie możliwości, bo np. nie są uwięzieni w jednej porządnej
    > powłoce tylko mogą wybierać między kilkoma kiepskimi. I daleko na tym
    > nie zajechali przy braku sensownego wparcia ze strony OEMów, producentów
    > oprogramowania i gier. No i nie mieli takiego napędzacza koniunktury jak
    > iTunes/Market.

    uzywalem linuksa - kiedys jako glowny system (obok windowsa) - teraz co
    najwyzej na maszynie wirtualnej pod windows.
    Ale nigdy jakos nie przyszlo mi sie tym szczegolnie epatowac.
    Czesc programow mam strikte pod linux, czesc pod windows (ostatnio
    wiecej pod windows - dlatego lunux zostal tylko na masz.wirtualnej - tak
    na wszelki wypadek).

    > Bo peceta z Windowsem to w pełni zastąpić będą mogły dopiero tablety z
    > Windows 8. Ipadom ani androido-tabletom się to nie uda.

    nie widzialem Windows8 na oczy - wiec sie nie wypowiem.
    Natomiast w roli rekreacyjno-uzytkowej tablet z Androidem spelnia swoje
    funkcje do tego stopnia, ze na wakacje i wyjazdy rodzinne od ponad roku
    bierzemy wlasnie tylko tablet a notebook zostaje w domu.

    Do pracy codziennej (przynajmniej mojej) - zwykly notebook bedzie zawsze
    lepszy od najsprytniejszego tableta.

    > Już wniósł. Pokazał, że można lepiej niż tylko podrabiać Apple. I że
    > smartfon może być znowu po prostu narzędziem komunikacji, a nie zabawką
    > służącą do nieustannego poprawiania i aktualizowania.

    poczekamy - zobaczymy.
    Jak powiedzialem, nie jestem przywiazany na sile do jakiegos konkretnego
    systemu. Jesli WP pokaze swoja przewage (na rynku a nie w materialach
    reklamowych) to czemu nie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)