    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: miesiąc z androidem
    Date: Mon, 02 Jan 2012 10:14:23 +0100

    W dniu 2012-01-02 03:51, Skrypëk pisze:

    > Ty też koniecznie musisz rozpowszechniać te kłamstwa, że jak coś jest
    > smartfonem to musi to być to takie niespójne, powolne, rozklekotane
    > linuksiarskie dziadostwo jak android?

    widze, ze z obozu windowsa pochodzisz - ale niech tam ;)

    co do szybkosci - to tu zalezy od tego ile sypniesz groszem przy
    zakupie. Jak przyoszczedzisz i kupisz smartfona za 500pln i bedziesz od
    niego oczekiwal funkcjonalnosci jak w modelach za 2k pln - to sam jestes
    sobie winien. Tylko wowczas osoby jak Ty rozpowszechniaja te klamstwa,
    ze android to mul i nie da sie na tym pracowac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)