  • Data: 2009-11-25 00:03:26
    Temat: Re: OEmierć motocyklisty - dla s du warta 180 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Aha, a sad jest tak odklejony od rzeczywistosci ze lyknal co mu
    > podsadny powiedzial.

    Sąd skorzystał z tzw. "doświadczenia życiowego" - innymi słowy z tak
    zwanego sufitu, na którym osoba z właściwymi kontaktami (i, ahem,
    motywacją) może napisać cokolwiek.

    > Wypada wiec sie cieszyc ze nie powiedzial ze
    > motocyklista zostal odstrzelony przez marsjan. Wtedy nawet tych 180zl
    > by nie dostal, a kosztami postepowania musialaby sie zajac ambasada
    > Marsa przy ONZ.

    Marsjan może nie, ale jakby biedak miał pecha i przeżył, a potem się
    domagał odszkodowania, to sąd mógłby spokojnie przyklepać wyrok, w
    którym ofiara wypadku specjalnie wjechała pod samochód w celu wyłudzenia
    odszkodowania.

    Takie mamy polskie sądy.