  • Data: 2020-05-13 13:12:27
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-05-2020 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To fakt.
    > Przy czym ty uwazasz, ze jak ktos cie szturchnie w przejsciu, >to masz mu
    > prawo wybic zeby.

    Wręcz przeciwnie - uważam że drugi tir nie miał prawa się zatrzymywać.

    > Ja uwazam ze jednak głowna wine za prowokowanie tej sytuacji ponosi
    > kierowca toyoty.

    Nie - on tylko delikatnie zwrócił uwagę kierowcy pierwszego tira, że
    zachowuje się niewłaściwie na drodze.
    Reszta to była typowa reakcja chamideł na zwrócenie uwagi, tj. próba
    rękoczynów - powtarzalna zarówno w przejściu, jak i w reakcjach buraków
    za kierownicą tirów.

    Niezależnie czy zrobisz to przez cb, czy przez pokazanie delikwentowi
    jak to smakuje.