  • Data: 2014-08-13 14:59:10
    Temat: Re: micro sim vs normalny sim
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-13 14:22, Trybun pisze:
    > Ale co tam chcesz ciąć, przecież z każdej karty można wyłamać taki
    > mniejszy fragment. Być może kiedyś kiedyś trzeba było wycinać, ale teraz
    > mam kilka kart i wszystkie mają w sobie taką miniaturkę karty którą
    > można bez żadnych problemów wyłamać wyłamać, to chyba jest to 'micro" bo
    > co by mogło być innego..

    Tak mają nowsze karty. Ja jeszcze miałem kartę z początków Playa (sprzed
    ok. 6 lat) i nie była nacięta, żeby wyjąć z niej środek i zrobić z niego
    wersję micro. Wtedy trzebaby było faktycznie ciąć. Na szczęście w Playu
    mi to wymienili na nowe i to wygląda tak, jak mówisz, czyli zwykły sim,
    który w środku jest nacięty i można z niego wyjąć mniejszą wersję (czyli
    micro sim). W sieci wyczytałem, że jest jeszcze wersja nano sim, która
    jest jeszcze mniejsza - w zasadzie z jednej strony ma same styki, a
    micro jeszcze wokół styków ma cienką ramkę.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/