  • Data: 2014-08-13 14:22:03
    Temat: Re: micro sim vs normalny sim
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-11 20:15, the_foe pisze:
    > da sie, sam to robiłem - trzeba ciąć po styku.

    Ale co tam chcesz ciąć, przecież z każdej karty można wyłamać taki
    mniejszy fragment. Być może kiedyś kiedyś trzeba było wycinać, ale teraz
    mam kilka kart i wszystkie mają w sobie taką miniaturkę karty którą
    można bez żadnych problemów wyłamać wyłamać, to chyba jest to 'micro" bo
    co by mogło być innego..