  • Data: 2014-08-13 20:04:30
    Temat: Re: micro sim vs normalny sim
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdziłem, i faktycznie w najstarszej mojej karcie (POP Centertela)
    > nie ma takich nacięć ułatwiających wyłamanie. W nowszych są, ale jak się
    > wydaje jest to droga w jedna stronę - można z normalnej karty zrobić
    > mikro, a gdy będzie potrzeba włożenia takiej wyłamanej karty do innego
    > (normalnego) telefonu, to już klops...

    Testowalem ponowne wciskanie w ramke w przypadku karty cietej wycinarka
    i fabrycznie przygotowanej do wycisniecia. W obu przypadkach nie mialem
    problemu, zeby wlozyc ja ponownie do ramki (za pewnym wysilkiem ale to
    dobrze). Nic zlego sie nie dzialo nawet w przypadku telefonu, ktory
    trzymal karte jedynie za brzegi ramki srodek pozostawiajac bez docisniecia.