  • 21. Data: 2011-11-27 23:42:24
    Temat: Re: mgła i popierdalanie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-27 20:20, Marek Dyjor pisze:

    > a teraz zważ, że możesz trafić na debila bez p.mgłowych +
    > tuningowane pozycyjne wyglądające jak świeczki w latarence przy
    > wozie konnym.

    I najważniejsze - zdrowo być ateistą ... Przecież na
    praktykującego czyha za każdym rogiem drewnianego kościoła
    wkurwiona cegła !

  • 22. Data: 2011-11-28 00:06:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Akarm napisał(a):
    > http://www.prawko-kwartnik.info/kalku/zatrzymanie.ht
    ml
    > Można sprawdzić z jaką prędkością walniesz w poprzedzający samochód,
    > który zatrzymał się w miejscu na skutek kolizji.
    To są bzdury jak wiele innych takich liczydeł.
    --
    Krzysiek

  • 23. Data: 2011-11-28 00:10:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
    > no wg warunków do 100 albo nawet i do 60 :) jak widać tylko przed
    > maską :)
    Na autostradzie nie ma bezpiecznej prędkości gdy widoczność jest fatalna.
    Strach jechać szybko i strach jechać wolno. No chyba że jesteś w środku peletonu
    który sie nawzajem
    widzi.
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2011-11-28 00:41:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-27, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^
    [ciach]
    > Ale wtedy bym nie zapierdalał. A tu, mając jakieś 150 metrów do
    > poprzednika i widząc jego światła, mogłem sobie pozwolić. Bo
    > wiedziałem, że starczy mi miejsca, jakby on się w coś wpieprzył.

    Przy 150km/h hamujesz na 150 metrach? Szacun... Na sniegu to Ci pewnie
    cztery wystarczają...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2011-11-28 07:27:01
    Temat: Odp: mgła i
    Od: "Mareczko" <d...@n...pl>

    > kiedyś, ze traktor bez świateł, do wyprzedzania którego się
    > przymierzałem, ma podwieszony wieloskibowy pług, który buja się nad
    > maską mnojhego auta. Był uniesiony tak wysoko, że w moich światlach
    > nie było go widać. Nie dość, że jechał bez świateł, to nawet kawałka
    > czerwonej szmaty na plugu nie zawiesił. Jakbym jechał dostawczakiem
    > albo czymś większym, to miałbym ten pług w kabinie.

    To nie siedź na zderzaku poprzednikowi to wtedy nie będzie ci się bujało
    nad maską.

  • 26. Data: 2011-11-28 08:48:30
    Temat: Re: Odp: mgła i
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mareczko,

    Monday, November 28, 2011, 7:27:01 AM, you wrote:

    > To nie siedź na zderzaku poprzednikowi to wtedy nie będzie ci się bujało
    > nad maską.

    Szykowałem się do wyprzedzania traktora - Ty zapewne robisz to z
    odległości 100 metrów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-11-28 09:12:18
    Temat: Re: mg?a i popierdalanie
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-27 20:31, to pisze:
    > begin Marek Dyjor

    > Zawsze można poczekać na "nieśmiertelnego" i jechać sobie całkowicie
    > bezpiecznie z odstępem odpowiednim do prędkości (w zasadzie dowolnej) za
    > nim. Nawet jak w coś walnie, to Ty zdążysz zahamować. :)

    Czyli jakim odstępem, zakładając, że jest mgła i jedziecie 180?

    Bo jak w coś walnie to może nie zdążyć włączyć ci awaryjnych:)

    A.

  • 28. Data: 2011-11-28 09:15:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-27 20:28, to pisze:
    > begin Mumin

    > Ale to też zależy od wzroku (i świateł). W tych samych warunkach jeden
    > może widzieć drogę całkiem nieźle, a drugi prawie wcale. Zauważyłem, że w
    > warunkach typu ciemno, lekka mgła, lekki deszcz, kiedy i tak widzę dalej
    > niż potrzebuję, wielu kierowców jedzie bardzo wolno i sprawia wrażenie,
    > jakby w ogóle nie ogarniali gdzie przebiega droga.

    Ciekawe skąd się potem biorą wielokilometrowe karambole na autostradach.

    A.

  • 29. Data: 2011-11-28 11:32:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Arek

    > Ciekawe skąd się potem biorą wielokilometrowe karambole na autostradach.

    Z przeceniania własnych umiejętności. :> Poza tym to się zdarza bardzo
    rzadko.

  • 30. Data: 2011-11-28 11:32:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Arek

    > Czyli jakim odstępem, zakładając, że jest mgła i jedziecie 180?
    > Bo jak w coś walnie to może nie zdążyć włączyć ci awaryjnych:)

    A co ja kalkulator jestem? To się czuje. ;)