  • 11. Data: 2010-11-19 09:02:59
    Temat: Re: membrany w ubraniach-opinie
    Od: drMartens <g...@g...com>

    On 18 Lis, 21:21, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    > No i tu bywa hund begraben. Bo Modece nie zawsze wychodzi dobrze
    > uszyte. Mam ich Vanguard topowy sprzed paru lat z sympatexem i kurtka
    > w zasadzie cacy. A spodnie na dupie przemakały praktycznie od
    > początku.
    >
    > Rukka - potem długo długo nic (na koncie też).
    >
    > --
    > Nikanor
    > [SH300, DR350, Agility125 - na wydaniu]

    No wlasnie mam to samo:topowy model modeki, calosc 2200zl, wiec nie
    tani, a tylek przemaka po 10min, gora? 1-2 godz i leje.
    O ile na GL to mniej, bojednak szyby i deflektory robia swoje, to GS?
    koszmar.
    I gorzej sie w nich czuje jak w starej skorze made in Tarbor...

    To jeszcze inna sprawa: dobry sklep internetowy z mozliwoscia
    przymiarki i ew wymiany? Wiem, teoretycznie kazdy tak ma... ale teoria
    a praktyka to 2 inne rzeczy..

  • 12. Data: 2010-11-19 09:09:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 10:02, drMartens pisze:

    > To jeszcze inna sprawa: dobry sklep internetowy z mozliwoscia
    > przymiarki i ew wymiany? Wiem, teoretycznie kazdy tak ma... ale teoria
    > a praktyka to 2 inne rzeczy..

    http://kobi-sklep.pl/
    kupilem komplet STR, smialo moge polecic (aczkolwiek chyba nie jechalem
    w duzym, dlugotrwalym deszczu. Natomiast wentylacja jest swietnie
    rozwiazana no i 2 podpinki to tez genialny pomysl).
    http://www.kobi-sklep.pl/index.php?products=product&
    prod_id=336

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 13. Data: 2010-11-19 09:15:32
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-19 10:02, drMartens pisze:

    > No wlasnie mam to samo:topowy model modeki, calosc 2200zl, wiec nie
    > tani, a tylek przemaka po 10min, gora? 1-2 godz i leje.

    No to może idź z reklamacją?

    Ja mam przeciwdeszczówkę Modeki, padł suwak po ponad roku i wymienili mi
    co prawda nie od ręki (bo minął ponad rok od zakupu) ale finalnie bez
    problemu.

    KJ

  • 14. Data: 2010-11-19 09:45:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 01:02:59 -0800 (PST), drMartens napisał(a):

    > tylek przemaka po 10min, gora? 1-2 godz i leje.

    W ramach pocieszenia - mam z Melvillem to samo (jeźdzę w niej 3 sezon,
    prana i impregnowana w sposób prawidłowy). Ta kurtka daje radę na
    krtótkich przelotach po mieście (w deszczu) - na deszczową trasę nie
    nadaje się absolutnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2010-11-19 11:45:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Nov 2010 10:09:31 +0100) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > w duzym, dlugotrwalym deszczu. Natomiast wentylacja jest swietnie
    > rozwiazana no i 2 podpinki to tez genialny pomysl).

    STR, Halvarssons i Jofama to ta sama firma (jesli chodzi o membrany). Oni do
    swoich ubran wkladaja jakas membrane, ktora dziala faktycznie dosc dobrze.
    Mam ich rekawice na skutery sniezne z membrana DryWay+ i faktycznie daje rade.
    Testowalem ja na snowboardzie i po calym dniu mialem sucho w srodku.

    Chcialem nawet o ciuchach STR napisac w pierwszym poscie, ale po prawdzie
    to ich nie sprawdzalem jeszcze w ulewie na motocyklu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 16. Data: 2010-11-21 20:21:43
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisal

    > Nie prawda. Dobrze uszyty gore i sympatex nie przecieka nigdy.

    I tak wszystkie spodnie z membranami przeciekaja na jajach!
    Tyle ze z goretexem nieco pozniej. Kurtka wytrzyma, buty
    wytrzymaja, a spodnie nie. Kropka. Kto nie wierzy - sam sie
    predzej czy pozniej przekona :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2010-11-22 09:14:39
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Lis, 21:21, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > I tak wszystkie spodnie z membranami przeciekaja na jajach!

    Tam to mi się dobrze się sprawdzały takie spraye do impregnacji ubrań
    z membraną. Się psika, się suszy na gorąco suszarką (spodnie, nie
    jaja) i nawet dość długo trzyma.
    --
    Nikanor

  • 18. Data: 2010-11-28 09:30:19
    Od: "YOGI" <d...@o...pl>

    > Witam,
    > mam prosbe o wasze opinie nt ubran motocyklowych: kurtki, spodnie,
    > rekawice z membranami, i ich odpornosci na wode i wiatr.
    >
    > [ciach]

    Mam modeke discovery z membrana reissa. Wodoodpornosc w zasadzie ujdzie,
    2-3h w deszczu wytrzymuje, pomijajac zaciagane wody z rekawic przez rekawy w
    srodku sucho - natomiast z oddychalnoscia jest tragedia, jezdzac w membranie
    pzy 20-25st C mozna sie w tym bardziej spocic niz zmoknac. Generalnie
    poroniony pomysl. W membranie jezdzic sie ne da bo sauna, a wpiecie tego
    przed burza do ubran zajmuje z 10 minut - lepiej juz kupic byle jakiego
    kondoma na wierzch, szybciej sie zaklada, a ochrona przed deszczem i
    oddychalnosc na bardzo podobnym poziomie. ;)

    Co od goretexow - mam buty sidi b2 gore (impregnuje je co jakis czas
    srodkami marki toko do skory z gore) i prawde mowic nie zamienilbym na zadne
    inne. Nigdy nie przemokly, jesli nie ma 30-35stopni da sie w nich jezdzic
    naet po miescie, jakosc wykonania tez troche inna niz u modeki. ;)