  • Data: 2014-06-05 22:45:37
    Temat: Re: media center, odtwarzacz internetowy [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Jun 2014 14:41:27 +0200, Chris napisał(a):

    > Działa ale mam zablokowanego kompa na wszelkie zew. aplikacje, nawet
    > zegarka nie mogę ustawić.

    A jak by tam było przedszkole w przyszłości?

    Sorry - komp poblokowany na okoliczność instalacji różnego softu, to komp
    służbowy. I zostawiono tam furtkę w postaci możliwości napitalania na
    usenet? Bardzo ciekawe.

    Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
    programu, nawet w wersji portable?

    Mnie się wydaje, że kombinujesz niczym koń pod górę. A tak de facto jesteś
    Waść leń i ortograficzny ignorant maskujący się jak tylko może. Pisz Pan po
    polsku, albo powiedz Pan wprost, że język polski masz w sempiternie, to
    sobie odpowiednią regułkę do filtrowania dorobię. :)

    [ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża, ]
    [ reszta to żałośni neofici. (CGC, pl.pregierz) ]