  • 51. Data: 2022-05-23 22:58:57
    Temat: Re: [media] Kogo by tu okraść...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 22:07, K pisze:

    > Cpane bylo cos dzisiaj?

    Skąd mi wiedzieć czy ćpałeś.

  • 52. Data: 2022-05-23 23:01:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 22:09, K pisze:

    > To kurwa jak masz problem alkoholowy to sie chlopie lecz, wtedy ten
    > problem cie nie bedzie dotyczyl.

    Ty się lecz jak nie umiesz oprzeć się okradaniu.

  • 53. Data: 2022-05-24 10:34:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 18:51, ii pisze:

    > Żeby niezawisłość sędziowska miała sens, musi być prawo zwyczajowe a nie
    > dekretowe.

    Prawo musi być małe i proste tak aby sędzia nie musiał się podpierać
    trylionami ekspertyz.

    Jeśli sędzia nie potrafi być niezawisły to nie powinien być sędzią.
    Sposób powstawania prawa nie ma tu nic do rzeczy.

    Że niby jak PiS tworzy prawo to jest niedemokratyczne a jak PO to szczyt
    praworządności? ;)

  • 54. Data: 2022-05-24 10:36:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 22:06, K pisze:
    > No to o co chodzi? A co to znaczy, ze Kofederosja jest za surowym
    > karaniem? Co to jest surowe karanie wg. Konfederosji?

    Takie jak teraz a może i konfiskata a może i kara śmierci. ;-)

  • 55. Data: 2022-05-24 10:42:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 22:06, K pisze:
    > Za jazde po jednym piwie jeszcze nikt PJ nie stracil. I tak, sam
    > jezdzilem nie raz i nie dwa po piwie do obiadu/kolacji i uwazam, ze 0.5
    > powinno byc limitem. Normalny dorosly czlowiek po piwie do posilku ma
    > nie wiecej niz 0.2-0.4 promila, a tu mowimy o klientce, ktora miala
    > ponad 2 promile

    Ale jest paragraf że po tym piwie nie wolno i jest kara.

    To kwestia filozofii.

  • 56. Data: 2022-05-24 10:43:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 22:06, K pisze:
    > i bieda uymyslowa z Konfederosji sra zarem, ze odebranie
    > samochodu pijakowi,

    Nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy.

    Dyskutujemy ;-)

    A w dyskusji pojawił się wątek że to genialne UE potrafi też wziąć za
    mordę i zabrać własność

    To cecha czy wypaczenie ideałów unijnych

    jakie jest Twoje zdanie?

  • 57. Data: 2022-05-24 10:44:31
    Temat: Re: [media] inne kacyki.
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli sędzia nie potrafi być niezawisły to nie powinien być sędzią.

    master

    Gdyby tak było to Stalin, Hitler i inne kacyki nie mieliby swoich sędziów.
    wódz Kaczyński też marzy o swoich sędziach, ale nie wszyscy sędziowie się
    mu podporzadkowali.

  • 58. Data: 2022-05-24 10:50:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/05/2022 09:42, _Master_ wrote:

    > Ale jest paragraf że po tym piwie nie wolno i jest kara.
    >
    > To kwestia filozofii.

    Paragraf mowi:
    Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    powietrznym,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    Widzisz tam cos o piciu piwa? To, ze ty pijesz do odcinki za kazdym
    razem to nie znaczy, ze kazdy tak robi. Na razie to czy jestem w stanie
    nietrzezwosci definiuje wynik badania alkomatem albo wynik badania krwi,
    a nie to czy pilem piwo.

  • 59. Data: 2022-05-24 10:51:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/05/2022 09:43, _Master_ wrote:

> [...]
    > mordę i zabrać własność
    >
    > To cecha czy wypaczenie ideałów unijnych

    Moje zdanie jest niezmiennie takie samo: UE nic do tego nie ma.

  • 60. Data: 2022-05-24 10:58:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-maja-2022 o 10:50, K pisze:
    > Widzisz tam cos o piciu piwa?

    Ło matko.

    Chodzi o karanie kiedy nikomu nie dzieje się krzywda

    Zakładamy że człowiek jest dorosły, nie jest ubezwłasnowolniony, ma
    uprawnienia...

    Nie trzeba go prowadzić za rączkę żeby sobie krzywdy nie zrobił.

    Jak jest inteligentny to się ubezpieczy od krzywd wyrządzonych innym
    nieumyślnie.

    ALE BEZ PRZYMUSU... zapinania pasów ;-)