  • 81. Data: 2022-05-25 18:35:45
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-25 o 17:39, _Master_ pisze:

    > Wróżbita Maciej?

    Zatrzymujesz się co 100m i sprawdzasz co się dzieje z tyłu?
    Czyli jeśli się coś stało, to nie udzieliłeś pomocy.
    Przecież wiadomo, że powiedzą, że nic nie widzieli.

  • 82. Data: 2022-05-25 18:36:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2022 o 10:44, r...@k...pl pisze:

    > A kto mówił, że ma być załogowy?

    Hmmmm.... ty?

    "Mnie się nie trafiła przejażdżka promem kosmicznym, ale wierzę że takie
    promy istnieją."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2022-05-26 10:54:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-maja-2022 o 18:35, cef pisze:
    > Przecież wiadomo, że powidzą, że nic nie widzieli.

    Ja patrzę w lusterka

    Jak na filmie widać że zatrzymują się przed wrakiem a potem odjeżdżają
    to już zupełnie inna sprawa.

    Ja nie potrzebuję STRACHU: "Może ktoś nagrał" żeby zachować się porządnie.

    I taka jest różnica między normalnymi ludźmi a kastą ;-)

  • 84. Data: 2022-05-26 13:49:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-26 o 10:54, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Ja nie potrzebuję STRACHU: "Może ktoś nagrał" żeby zachować się porządnie.
    >
    > I taka jest różnica między normalnymi ludźmi a kastą ;-)

    To nie jest kwestia kasty, do jakiej należysz.
    Znam sporo osób, które nigdzie nie przynależą
    (nie są ani w sądownictwie, ani nie są lekarzami, żołnierzami czy
    towarzyszami partyjnymi)
    a też się nie zatrzymają. Więc nie dorabiaj ideologii, że jakaś
    kasta, tylko przyznaj, że to zwykłe dziady czy szmaty.

  • 85. Data: 2022-05-26 21:26:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2022 o 13:49, cef pisze:

> [...]
    > a też się nie zatrzymają. Więc nie dorabiaj ideologii, że jakaś
    > kasta, tylko przyznaj, że to zwykłe dziady czy szmaty.

    Większość ludzi nie zareaguje na to, że ktoś przewrócił się na chodniku.
    Możesz to sobie sprawdzić.

  • 86. Data: 2022-05-26 21:53:44
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 22.05.2022 o 01:07, dantes pisze:

    > Dokładnie. Motocyklista ma prawo liczyć, że inny uczestnik przestrzega
    > przepisów ruchu drogowego i zanim zmieni pas to upewni się, że nie zajeżdża
    > drogi.
    > W tej konkretnej sprawie mamy, w najgorszym wypadku, współwinę motocyklisty
    > w 50%. Procenty podaję celowo, bo tumaniści (w togach) bardzo lubią
    > procenty.

    Był kiedyś wypadek w terenie zabudowanym. Facet zawracał lub skręcał w
    lewo samochodem na dwupasmówce i został trafiony przez chłopaka jadącego
    samochodem 120 km/h. Sąd jako jedynego winnego wskazał chłopaka,
    ponieważ zawracający zachował wszystkie środki ostrożności wobec innych
    uczestników ruchu drogowego, a nie musiał spodziewać się samochodu
    jadącego dwukrotnie szybciej niż było dozwolone w tym miejscu

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 87. Data: 2022-05-26 22:06:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-maja-2022 o 13:49, cef pisze:
    > To nie jest kwestia kasty, do jakiej należysz.

    Ale jak już znasz sposób tłumaczenia się po tym zdarzeniu to jest to
    bezczelne, aroganckie poczucie wyższości nad innymi.

    Potocznie kasta (modne słowo)

  • 88. Data: 2022-05-26 22:10:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-maja-2022 o 21:26, ii pisze:
    > Większość ludzi nie zareaguje na to, że ktoś przewrócił się na chodniku.
    > Możesz to sobie sprawdzić.

    Głowa uderzyła w krawężnik i leje się krew i nic?

    Tak pochodzę z wioski na wschodzie. Jestem inny ;-)

    Pewnie duże znaczenie w tej inności odegrał Kościół.

    PS. Pewnie kogoś ZABOLI ;-)

  • 89. Data: 2022-05-27 00:48:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.05.2022 o 22:10, _Master_ pisze:

    > Głowa uderzyła w krawężnik i leje się krew i nic?

    Nie, nie widać by się lała, po prostu nie wiadomo co się stało. Może być
    zawał, udar ... kierowcy generalnie nie zatrzymują się.

    > Tak pochodzę z wioski na wschodzie. Jestem inny ;-)
    >
    > Pewnie duże znaczenie w tej inności odegrał Kościół.
    >

    > PS. Pewnie kogoś ZABOLI ;-)

    E?

  • 90. Data: 2022-05-27 09:39:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2022 00:48:35 +0200, ii wrote:

    > Nie, nie widać by się lała, po prostu nie wiadomo co się stało. Może być
    > zawał, udar ... kierowcy generalnie nie zatrzymują się.

    Kierowcy, jak czlowiek lezy na chodniku?

    No nie zatrzymuja sie, bo uwaga skupiona na jezdni, predkosc duza,
    zatrzymywanie niechetne, a w dodatku czlowieka krotko widac,
    wiec nie wiesz czy lezy pijany, czy np odpoczywa.

    J.