eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktachRe: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
    <it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
    <it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <it275c$lvg$1@dont-email.me> <4df4ac18$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    In-Reply-To: <d...@4...com>
    Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
    Date: Sun, 12 Jun 2011 16:48:26 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110612-1, 2011-06-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Message-ID: <4df4d1b8$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.122.253
    X-Trace: 1307890104 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2489 178.42.122.253:60117
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375057
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7j9v69hmll6pe993fc40ji9inis5kkt4o@4ax.com...
    > On Sun, 12 Jun 2011 14:07:54 +0200, Cavallino wrote:
    >>Akurat w życiu trochę samochodów miałem, częśćść to Fiaty.
    >>Oczywiście wolne od wad nigdy nie były, ale mieściły się w normie.
    >>I przede wszystkim dawały się naprawić tanio i bez takich problemów jak
    >>opisywane w tym wątku.
    >
    > Nie miales ich nowszych ?

    Niż?

    >>Odstępstwem od normy było natomiast Renault (koszmarna awaryjność i
    >>koszmarne do kwadratu ceny serwisu)
    >
    > Przesadzasz.

    Nie.
    Zestawienie awarii podawałem, poszukaj sobie.


    >Bo ci nie chcieli modulu tanio naprawic ?

    Silniczka wycieraczek (chcieli 2000), wariatora (5000) czy tuleji w belce
    tylnej (6500 tys).

    > One z zalozenia nienaprawialne :-)

    To chyba dotyczy całości tego samochodu.
    Po gwarancji wyrzucić - to jedyny sensowny sposób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: