-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0mti$4a4$1@news.onet.pl>
<it11e5$e2b$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1vnc$hvb$1@mx1.internetia.pl>
<it22iu$tkk$1@news.onet.pl> <4df49656$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
<it275c$lvg$1@dont-email.me> <4df4ac18$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@4...com>
In-Reply-To: <d...@4...com>
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Sun, 12 Jun 2011 16:48:26 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110612-1, 2011-06-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 31
Message-ID: <4df4d1b8$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.122.253
X-Trace: 1307890104 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2489 178.42.122.253:60117
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375057
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d7j9v69hmll6pe993fc40ji9inis5kkt4o@4ax.com...
> On Sun, 12 Jun 2011 14:07:54 +0200, Cavallino wrote:
>>Akurat w życiu trochę samochodów miałem, częśćść to Fiaty.
>>Oczywiście wolne od wad nigdy nie były, ale mieściły się w normie.
>>I przede wszystkim dawały się naprawić tanio i bez takich problemów jak
>>opisywane w tym wątku.
>
> Nie miales ich nowszych ?
Niż?
>>Odstępstwem od normy było natomiast Renault (koszmarna awaryjność i
>>koszmarne do kwadratu ceny serwisu)
>
> Przesadzasz.
Nie.
Zestawienie awarii podawałem, poszukaj sobie.
>Bo ci nie chcieli modulu tanio naprawic ?
Silniczka wycieraczek (chcieli 2000), wariatora (5000) czy tuleji w belce
tylnej (6500 tys).
> One z zalozenia nienaprawialne :-)
To chyba dotyczy całości tego samochodu.
Po gwarancji wyrzucić - to jedyny sensowny sposób.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.11 17:16 Michał Gut
- 12.06.11 17:17 Michał Gut
- 12.06.11 18:40 Cavallino
- 12.06.11 18:44 Toshi
- 12.06.11 18:45 Michał Gut
- 12.06.11 18:49 MarcinJM
- 12.06.11 18:53 to
- 12.06.11 20:12 marek
- 12.06.11 22:32 J.F.
- 12.06.11 22:38 J.F.
- 12.06.11 23:20 marek
- 12.06.11 23:57 Cavallino
- 13.06.11 00:01 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
- 13.06.11 00:04 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=