    From: <MW>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mazda 626 GF z 1999
    Date: Tue, 3 Apr 2012 15:03:45 +0200

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3ba9f94c-f261-408a-9365-151d7135ba93@z38g2000vb
    u.googlegroups.com...
    On 3 Kwi, 08:29, <MW> wrote:

    >I tak i nie. Zależy od stanu, przebiegu itp. Jak pisali ruda zaczyna
    >od błotników. Jak nie ma rudej to albo rodzynek, albo reperturkowany.
    >Silnik - tu bywa różnie bo lubią zapiekać się pierścienie olejowe.
    >Musisz zwrócić uwagę czy nie kopci na zimno po odpaleniu.
    >Bywa, że sprzedający maskuję ten problem motodoktorem, a ten wyłazi po
    >zmianie oleju. Masz zasłonę dymną za sobą.
    >Ja tak miałem po zakupie - swap załatwił sprawę. Po swapie moja,
    >właśnie z takim silnikiem w mieście pali 10L gazu.
    >Avka chyba nie ma problemów z rudą ale jak z silnikami to musisz
> [...]

    OK, dziękuję. Auto nie jest świezo sprowadzone, tylko "jeżdżone" przez dwa
    ostatnie lata przez właściciela w Polsce. Wygląda na wychuchane i
    wydmuchane, facet chce za nie 10 tys. (może coś się da utargować), jest
    drugim właścicielem (pierwszy był Niemiec), przebieg 186 tys. Śladów
    wyłażącej rudej nie widać, twierdzi, że robił konserwacje po zakupie,
    rozrządu nie wymieniał (ale auto miało wtedy paredziesiąt tys. kilometrów
    mniej).
    Przyjrzę mu się dokładniej, może i warto, kurczę...

    --
    MW