  • Data: 2018-01-03 13:01:14
    Temat: Re: mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-03 o 11:21, decore-meble.pl pisze:
    > Witam
    >
    > potrzebuje porady - ja wime ze to inne samochody ale oba mi sie podobaja - mazda
    bardziej - oba wystarcza na nasze potrzeby. mamy jeszcze starego minivana mazdy ktory
    jak wol roboczy spisuje sie wysmienicie od kilku lat. SXem jezdzilem 1.0 i o dziwo
    jest to w miare sensowny samochod nawet mimo tego silnika, jezdze spokojnie i 70% to
    trasa po 200 km w jedna strone reszta warszawa i okolice.Mysle ze 1,4 w premium
    wersji bylby jeszcze sensowniejszy ale przejechac sie nim na razie nie mam gdzie.
    Mazda w srodku jest fajniejsza silnik 120 jest ok. mysle ze spalanie obu samochodow
    bedzie podobne.

    > obawy mam co do turbo z 1,4 i tego ile taki slnik wytrzyma, dwumasy niby tam nie ma
    wiec tu jest spokojnie

    > mazdzie ufam ze gniota w benzynie nie wypuscila
    >
    > a opnien o obu smaochodach w necie sa dobre lub bardzo dobrze
    >
    > co wybrac?

    Generalnie to musisz ustalić priorytety, które pomogą Ci wybrać
    (wielkość, niezawodność, konkretne wyposażenie, itp.). Zdaje się, ze
    mazda to hatchback/sedan, a Sx - crossover, więc porównanie w sensie
    wyglądu i wielkości może być trudne. Może pomoże Ci porównywarka aut na
    stronie https://www.samar.pl/porownywarka-modeli
    Co do silników - jak pogrzebiesz w sieci, to może się okazać, że silniki
    produkuje ta sama japońska firma umieszczona w Tajlandii albo Turcji :-)
    T.