  • 21. Data: 2009-01-17 20:01:59
    Temat: Re: matryca laptopowa
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-17 11:58:16 +0100, Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f> said:

    > PS. Klawiatura z blokiem numerycznym dobra rzecz, w przypadku jeśli to
    > podstawowy komputer.

    Jeśli to podstawowy komputer, to nie jest wielkim problemem podłączyć
    do niego normalną klawiaturę. No chyba że ktoś naprawdę często musi
    pracować w terenie.

    de Fresz

  • 22. Data: 2009-01-17 20:43:17
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Kryhu pisze:
    > A mini DVI?
    > Nawet MacBook Air to ma i jest mniejsze od USB:
    > http://www.apple.com/macbookair/features.html

    Nie wiem zupełnie :) nie widziałem jeszcze takiego dziwoląga :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_