  • 1. Data: 2010-01-12 21:37:28
    Temat: matryca i bol glowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy ktos zetknal sie z przypadkiem, ze w czasie pracy ze sprzetem
    (laptopp) z pewnymi matrycami, po jakims czasie boli glowa, albo
    lzawia oczy? <rs>

  • 2. Data: 2010-01-12 21:58:53
    Temat: Re: matryca i bol glowy
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 12-01-2010 22:37, rs pisze:
    > czy ktos zetknal sie z przypadkiem, ze w czasie pracy ze sprzetem
    > (laptopp) z pewnymi matrycami, po jakims czasie boli glowa, albo
    > lzawia oczy?<rs>

    Tak. Zależy to w bardzo dużym stopniu od tego czym gasiłem pragnienie
    poprzedniego wieczora. :-)

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 3. Data: 2010-01-12 22:04:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010 22:58:53 +0100, RyAn <r...@k...pl> wrote:

    >Tak. Zależy to w bardzo dużym stopniu od tego czym gasiłem pragnienie
    >poprzedniego wieczora. :-)

    Ha-Ha.<rs>

  • 4. Data: 2010-01-12 22:14:19
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    rs wrote:
    > czy ktos zetknal sie z przypadkiem, ze w czasie pracy ze sprzetem
    > (laptopp) z pewnymi matrycami, po jakims czasie boli glowa, albo
    > lzawia oczy? <rs>

    Ktos juz o tym pisal.

    W gre moze wchodzic albo "uczulenie" na spolaryzowane swiatlo, albo migajaca
    swietlowka podswiatlenia albo moze waskie katy wyswietlania, czyli jedno oko
    widzi co innego niz drugie.

    pzdr
    Tmek

  • 5. Data: 2010-01-12 22:16:06
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > czy ktos zetknal sie z przypadkiem, ze w czasie pracy ze sprzetem
    > (laptopp) z pewnymi matrycami, po jakims czasie boli glowa, albo
    > lzawia oczy? <rs>

    Ja tak mialem przez kilka dni po przesiadce z CRT na LCD (PVA).

    --
    Marcos
    [Marek Slusarczyk]

    http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjecia

  • 6. Data: 2010-01-12 22:17:49
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Tmek" <g...@o...pl> wrote in message
    > W gre moze wchodzic albo "uczulenie" na spolaryzowane swiatlo, albo migajaca
    > swietlowka podswiatlenia albo moze waskie katy wyswietlania, czyli jedno oko widzi
    > co innego niz drugie.

    mi szkodzi zbyt duza jasnosc - ale raczej nie przy laptopach, ktore zazwyczaj
    podswietlenie maja optymalizowane w kierunku niskiego poboru energii

  • 7. Data: 2010-01-13 12:31:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > czy ktos zetknal sie z przypadkiem, ze w czasie pracy ze sprzetem
    > (laptopp) z pewnymi matrycami, po jakims czasie boli glowa, albo
    > lzawia oczy? <rs>

    Zwykle powodem jest zbyt duza jasnosc ekranu. Ludzie swieca sobie godzinami
    latarka w oczy i sie dziwia, ze oczy bola.

    Do pracy ustawic niska jasnosc i bedzie ok. Naprawde niska, np.5%.

  • 8. Data: 2010-01-13 13:14:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-13 13:31, Marcin N pisze:
    > Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > Zwykle powodem jest zbyt duza jasnosc ekranu. Ludzie swieca sobie
    > godzinami latarka w oczy i sie dziwia, ze oczy bola.

    Ny wiusz, świcynie lympom jast tryktuwane jyko terypia czysami. I to
    lympy nuwet dyść drygo sie cynią. http://suncity.pl/

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-01-13 16:35:47
    Od: Łukasz Wróblewski <l...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:37:28 -0500, rs napisał(a):

    > czy ktos zetknal sie z przypadkiem, ze w czasie pracy ze sprzetem
    > (laptopp) z pewnymi matrycami, po jakims czasie boli glowa, albo
    > lzawia oczy? <rs>

    Mnie bolała głowa jak pierwszy raz korzystałem z matrycy typu glare z
    oknami za plecami. Głowa bolała od refleksów.

    --
    Łukasz

    "Spec tajne, przed użyciem spalić."
    ś.p. mjr Jerzy Makieła

  • 10. Data: 2010-01-13 17:12:13
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    RyAn wrote:

    > Tak. Zależy to w bardzo dużym stopniu od tego czym gasiłem pragnienie
    > poprzedniego wieczora. :-)

    Łzawienie to chyba od tego, co paliłeś.

    JaromirD