    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 5 Oct 2012 07:51:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: matowa zarowka - jakas farba?
    From: k...@v...pl
    Cc: Anerys <s...@s...pl>

    W dniu czwartek, 4 października 2012 11:26:03 UTC+2 użytkownik Anerys napisał:
    > (podłączę się pod twój post - pardon - i odpowiem na oba)
    >
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > się nakręcać, "rozejdźmy się w pokoju" :). BTW. Mam gdzieś trochę smaru
    >
    > silikonowego (nie rozpuszcza uszczelek gumowych), spróbuję chyba znaleźć
    >
    > jakąś żarówkę i sprawdzić, jak się zachowa :)
    >

    > --
    >
    > Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    >
    > ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    >
    > Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    >
    > i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.
    Wysoko temperaturowy to taki co zmieszali silikon z dobrym przewodnikiem ciepła. Jak
    masz uszczelkę z silikonu i z jednej strony jest podgzrewana a z drugiej styka się z
    czymś chłodniejszym to jak będzie dobrze przenosiła ciepło to się nie uszkodzi. Sam
    silikon taki ze sklepu przezroczysty co ma napisane 100% silikonu to o ile pamiętam
    wytrzymuje ze 180 stopni. Są silikony płynne, ciecz znaczy się. Dokłada się do niego
    środka sieciującego i można zanurzyć żarówkę. Zostanie cienka powłoka. Tak się robi
    źródła światła jak z jakiś względów niedopuszczalne są odpryski jak by się potłukło.
    Mam w domu świetlówkę przewiezioną z Anglii. Ma takiego kondonika. Kup taki silikon w
    płynie i sobie narobisz żarówek do oporu. Jakiś biały mineralny pigment dołożysz i
    będzie mleczna. Od biedy talk się będzie nadawał. Nie warto robić uniwersalnego
    kondonika bo nawet jak będzie długo pracował w niewiele niższej temperaturze niż
    dopuszczalna to się zdegraduje. I nie da się go na drugą zarówkę założyć.