  • 1. Data: 2012-05-09 15:45:34
    Temat: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    antenowy o wysokości 25m?

    Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    pozwolenia.
    Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co jeszcze)?

    Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki zabudowy?

    Masz ma służyć tylko jako nośnik radiolinii z antenami kierunkowymi
    na potrzeby dostarczenia "Internetu" obszar "czarnej dziury" lub jak kto
    woli "białej plamy".

    Transmisja ma być w ogólnodostępnym paśmie (albo 2.4 albo 5 GHz)
    z mocami poniżej 1W (któryś zestaw cyberbridge, np
    http://www.cyberbajt.pl/produkt/3246/0/cyberbridge-1
    9-nstreme-dual-rb433ah.html)

    Czy w tym przypadku potrzebne będzie badanie oddziaływania na środowisko?

    Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące wykluczenia
    cyfrowego
    dla prywatnych inwestorów?

  • 2. Data: 2012-05-09 16:48:54
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    qlphon wrote:
    > Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    > antenowy o wysokości 25m?
    >
    > Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    > pozwolenia.

    Od kogo, na co?

    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co
    > jeszcze)?
    > Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki
    > zabudowy?

    Stosowne urzędy zbombardowali, czy strajk jest?

> [...]
    > środowisko?
    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące

    Czyzby strony rządowe znów nie działały?

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2012-05-09 16:54:53
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Włodzimierz Wojtiuk:

    > Stosowne urzędy zbombardowali, czy strajk jest?

    > Czyzby strony rządowe znów nie działały?

    Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

  • 4. Data: 2012-05-09 17:15:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sumar,

    [...]

    > Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

    *PLONK!*

    czyli:

    Pierdolony
    Lamer
    Opuszcza
    Naszą
    Kampanię
    !

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-05-09 18:41:39
    Od: sumar <s...@o...eu>

    RoMan Mandziejewicz:

    > *PLONK!*

    > czyli:

    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kampanię
    > !

    Dopiero teraz? Myślałem, że lata temu już to zrobiłeś. A pierdolonym
    lamerem jestem; to fakt, bo (NIESTETY!) jestem polakiem z polkatolandu,
    tego piętna nic ze mnie nigdy nie zdejmie.

  • 6. Data: 2012-05-09 19:34:16
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    wiadomości news:852105513.20120509171540@pik-net.pl.invalid...
    > Hello sumar,
    >
    > Wednesday, May 9, 2012, 4:54:53 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*
    >
    > czyli:
    >
    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kampanię
    > !
    >

    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Ale o co chodziii??

    Poniekąd 'sumar' rację, może zbyt brutalnie to wyraził ale ma rację!
    Po jaką cholerę jeden z drugim się wymądrza jak nic nie ma do powiedzenia w
    tym temacie?????????

  • 7. Data: 2012-05-09 19:42:01
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Roman, Ty to jesteś straszny zawadiaka, pierwszy do draki. Ze 30 lat temu
    musiałeś nieźle rozrabiać na dzielni :)

    R.

  • 8. Data: 2012-05-09 19:55:23
    Od: FilipJ <f...@g...pl>

    ____________
    > Kampanię
    > !
    RoMan, mówienie o sobie w trzeciej osobie to nieciekawy objaw. A na
    szczęście (albo i nie) w usenecie każdy sam decyduje kogo splonkuje ;P
    Masz zapędy elektrodowe.
    Pozdrawiam
    FJ

  • 9. Data: 2012-05-09 19:56:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kampanię
    > !

    Dokad sie wybierasz?

  • 10. Data: 2012-05-09 20:20:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robbo,

    > Roman, Ty to jesteś straszny zawadiaka, pierwszy do draki. Ze 30 lat temu
    > musiałeś nieźle rozrabiać na dzielni :)

    30 lat temu cieszyłem się 9 dniem wolności po wyjściu z internowania.
    Nadal chcesz o tym tu rozmawiać?

    --
    Best regards,
    RoMan