  • Data: 2012-05-10 15:38:04
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wulgaryzmu, na który odpowiadałem nie zauważyłeś? Nie tylko
    > wulgaryzmu ale też chamskiego ataku na człowieka.

    Mam wysokie oczekiwania co do specjalisty elektronika, który dodatkowo
    reprezentuje polską firmę na targach międzynarodowych. A ja bym chciał,
    żebyśmy za granicą byli znani z czegoś więcej niż kiełbasa, wódka i kamień
    do przyciskania kiszonej kapusty. Tak więc trzymajmy poziom nie tylko
    naszych urządzeń, ale także kultury osobistej.

    Poza tym ten chamski atak był także w stosunku do człowieka agresywnego.
    Ktoś przychodzi po poradę, a dostaje odzywki na pograniczu chamstwa. Gdybym
    zapytał o drogę na ulicy, to bym pewnie dostał odpowiedź w rodzaju "a co,
    kioski pozamykali i mapy nie da się kupić?". Odpowiedzi takiej rzecz jasna
    bym nie dostał, bo agresja tego typu występuje tylko w internecie,
    ewentualnie wśród kierowców -- czyli tam, gdzie nie ma bezpośredniego
    kontaktu z drugim człowiekiem. Zjawisko znane, można poczytać na ten temat
    wpisując hasło "agresja w internecie".
    W urzędach ciężko się czegoś dowiedzieć -- sam miałem sytuację, że
    zaufałem opinii urzędnika i groziła mi kara ponad 100 tysięcy złotych. Na
    szczęście zapytałem także na forum i ludzie otworzyli mi oczy.

    Pozdrawiam,
    Robbo