  • Data: 2012-05-11 09:41:00
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    9-nstreme-dual-rb433ah.html)

    > Pamiętaj, że 1W to dopuszczalna moc na 5GHz,
    > na 2,4GHz dopuszczalny max to 100mW

    no dzięki za przypomnienie ;-)

    a może sobie puszczę na 27Mhz....
    tu chyba mogę 4W bezkarnie siać po okolicy ;-)

    przy zastosowaniu odpowiedniej modulacji,
    można by teoretycznie ze 100Mbps wyciągnąć bez wiekszych problemów...
    no sprawa się troszkę skomplikuje przy złożeniu duplexu

    nie mam pojęcia jakie musiałaby mieć rozmiary antena paraboliczna na pasmo
    11m
    ale teoretycznie anteny kierunkowe pozwoliłyby zminimalizować "interakcję" z
    kierowcami tirów

    pzdr