  • 151. Data: 2020-04-23 08:26:00
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:4ca77da5-b505-446e-a814-8d93648587fa@go
    oglegroups.com...
    >Ciebie JF chyba też dupa swędzi. Jak już nic się nie da odpowiedzieć
    >to zjawiasz się Ty że swoją kolejną mądrością. Teraz też zajebałes
    >jak łysy jajami o beton. Dobry jesteś w w szukaniu w necie. Poszukaj
    >jakie było bezrobocie kiedy zaczęli rządzić przefarbowani czerwoni i
    >opłacani przez nich kapusie szumnie zwani demokratyczna opozycja.
    >Znajdź stronę na której podane są kolejne rządy i jakie za nich było
    >bezrobocie.
    >Pesymistyczne prognozy dla Polski to ~10% bezrobotnych na koniec
    >roku.

    P.S. Wlasnie podaja jakis wynik ankiety - 10% juz stracilo prace,
    sporo z nich sie boi, czy beda mieli do czego wrocic

    J.

  • 152. Data: 2020-04-23 08:29:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 20:41:42 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Się wcale nie dziwię skoro składy zawalone węglem i to pewnie jeszcze
    > ruskim żeby było śmieszniej.

    14 kwietnia największy samolot lądował w Polsce i przywiódł sprzęt medyczny.
    Witany był prezez Premiera ze świtą.
    16 kwietnia największy masowiec do naszego portu wpłynął.
    140 000 ton węgla z Kolumbii przywiózł na zamówienie PGW(Polskiej Grupy
    Energetycznej. Premier przegapił to wydarzenie.

  • 153. Data: 2020-04-23 08:57:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2020 o 08:22, J.F. pisze:

    > To jaki tu konsensus mozna przyjac ?

    Roman oszacował, ja nie protestowałem.

    > Alez wolno.

    Czytaj coś innego, poza pisowskim przekazem, to będziesz wiedział, ze
    niekoniecznie.

    > Owszem, ale ten wirus dosc dlugo zabija,

    Zdarza się, że szybko, zwłaszcza w nieleczonym przypadku.

    > wiec jest szansa, ze pacjent do
    > szpitala trafi.

    Ale jest też szansa, że nie zdąży, więc się uzna zgon z innych przyczyn.
    Zwłaszcza na początku, to było nagminne.

    > No - to kto wie, czy ta mala izolacja i maseczki maja sens - moze
    > zmniejsza ilosc wirusa zarazajacego i pozwala wyrobic odpornosc przy
    > mniejszych objawach.

    Niezłe brednie....

    > A ostroznosc ?
    > Wiec co  proponujesz ? Nic nie robic,

    Wręcz przeciwnie.
    I pisałem o tym nie raz, Tobie też.
    Poszukaj sobie, jeśli naprawdę Cię to interesuje.

    > A to tak chyba niespecjalnie, bo inne rozne srodki wdrazaly.

    Bardzo dobrze - i u nas też powinny być "inne środki".

    > Tym niemniej ci wyborcy sa im wdzieczni :-)

    Taaa, zwłaszcza ci bez pracy, albo po samobójach.

  • 154. Data: 2020-04-23 12:20:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 08:29, Kris pisze:

> [...]
    > 140 000 ton węgla z Kolumbii przywiózł na zamówienie PGW(Polskiej Grupy
    Energetycznej. Premier przegapił to wydarzenie.
    Ha ha ha, tak podejrzewałem że to wegiel, napisałem Ci w innym miejscu :)
    Pytanie sie ciśnie, czemu sukcesu nie odtrąbili?
    oczywiście retoryczne :)

    --
    Janusz

  • 155. Data: 2020-04-23 12:59:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2020 17:49:17 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > W styczniu to moze i tak ale nasi sprzedawali maski w marcu...

    Diabeł tkwi w szczegółach
    Doczytaj to być może przekonania nabierzesz ze to taka głupia decyzja nie była

  • 156. Data: 2020-04-23 13:18:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Apr 2020 20:22:51 +0200, w <5ea08b7d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Udzielam im kredytu zaufania :-)

    Naiwnych nie sieją...

    A pinokio witał z pompą...

    "Epidemia koronawirusa. KGHM wydała miliony publicznych pieniędzy na
    chińskie maseczki z podrobionymi certyfikatami. Trafiły do placówek
    zdrowotnych w całym kraju."

  • 157. Data: 2020-04-23 14:30:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pytanie kto podaje wynik ankiety. Bo dlanaprzykładu jak w TVN mówią o ilości
    zachorowań to jak u nas widać że spada to mówią że rośnie jak u niemcow albo usancow
    rośnie to mówią że duży sukces bo się stabilizuje.

  • 158. Data: 2020-04-23 14:48:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Pytanie kto podaje wynik ankiety. Bo dlanaprzykładu jak w TVN mówią o ilości
    zachorowań to jak u nas widać że spada to mówią że rośnie jak u niemcow albo usancow
    rośnie to mówią że duży sukces bo się stabilizuje.

    Bo to jasnowidze i proroki. Co wyprorokują to się za dwa dni spełnia.

  • 159. Data: 2020-04-23 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Diabeł tkwi w szczegółach
    > Doczytaj to być może przekonania nabierzesz ze to taka głupia
    > decyzja nie była

    O ktorych szczególach mowisz?
    Ze konczył sie termin?
    Te same maseczki za chwile lekarze kupowali po 10-20x tyle wiec daj juz
    sobie spokój.

    Ile budzet zarobił na sprzedazy? Grosze jakies...

    Trzeba było dac to szpitalom, przejrzeliby, sprawdzili i uzywali.

    A niechby nawet połowe wyrzucili znajdujac jakies uszkodzenia. Chociaz
    nie wierze bo wiadomo jak jest z datami przydatnosci w przypadku takich
    artykułów przemysłowych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 160. Data: 2020-04-24 08:32:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 19:59:53 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > O ktorych szczególach mowisz?
    > Ze konczył sie termin?,

    Weż doczytaj
    > Te same maseczki za chwile lekarze kupowali po 10-20x tyle wiec daj juz
    > sobie spokój.

    Tia. Kupowali maseczki bez filtrów?
    Lekarze aż takimi idiotami nie sa żeby zamioast masek chirurgicznych używac maski
    przeciwgazowe
    Akurat ten model maski maski Panormasque typu 1710395 bez filtra sa bezużyteczne
    Przynajmniej tak poisza ci co się na tym, znają
    A z kolei z filtrem lekarz długo by w takiej masce nie pochodził bo ciężko się
    oddycha

    > Ile budzet zarobił na sprzedazy? Grosze jakies...
    >
    > Trzeba było dac to szpitalom, przejrzeliby, sprawdzili i uzywali.

    I wywalili w śmieci

    > A niechby nawet połowe wyrzucili znajdujac jakies uszkodzenia. Chociaz
    > nie wierze bo wiadomo jak jest z datami przydatnosci w przypadku takich
    Nie było uszkodzeń
    Nie było filtrów
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-sprzedaz
    -masek-przeciwgazowych-przez-agencje-rezerw-material
    owych/zqset6y