    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: maseczki
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    Date: 13 Apr 2020 10:59:58 GMT

    UĹźytkownik Kris k...@g...com ...

    > Manipulacja.
    > Jedna ™wołowina" przez ok to swego życia wypije pewnie mniej jak
    > 10tys litrów wody Na sztukę nie na kg.
    > Oczywiscie domyślam się że w liczbie 14500lutrów na kg uwzględniono
    > wodę dla roślin które żrą wołowinki. Ale to woda dla roślin a o
    > roślinki dbać trzeba;) Ps
    > Gdyby tak wołowinek ubyło to w miejscach gdzie rolnicy uprawiali
    > rośliny do ich wykarmienia(i te ponoć 14 tys litrów na kg wołowinki
    > zużywali) co Twoim zdaniem by było?
    > I czy to coś by wody niepotrzebowało?

    W tym samym miejscu byłby wczesniej zapewne jakis ekosystem który
    zatrzymuje wode w glebie zamiast przepuszczac ja i powodowac szybsze
    spływanie.
    Przez to ze mamy coraz wiecej coraz wiekszych pol a coraz mniej miejsc
    zadrzewionych, stawków, bagien itp to woda szybciej spływa i nie ma sznas
    pwooli wniknac w glebe.

    Do tego dochodza zmiany klimatu.

    To jest szeroki temat ale skoro zadajesz tego typu pytania to podejrzewam
    ze nie interesuja cie odpowiedzi...
    Myle sie?

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/17914
    12,1,polska-wysycha-
    czy-jestesmy-skazani-na-susze-i-pustynnienie.read

    --
    Pozdrawia... Budzik