-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
Date: Tue, 15 Apr 2014 12:29:32 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <lij1me$jej$1@node1.news.atman.pl>
References: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-127-190-197.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1397557775 19923 164.127.190.197 (15 Apr 2014 10:29:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2014 10:29:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530362
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-14 23:37, BartekK pisze:
> Prosiłbym o wpisy osób "w temacie" - jak wygląda obecnie interfejsowość
> (dostępna dla szarego użytkownika) do diagnostyki/grzebania różnych
> marek/koncernów. Nie chodzi mi tu o prostą diagnostykę, bo to każdy
> interfejs "zczytujący błędy" po ODB zrobi, ale prawdziwą diagnostykę,
> kalibracje czujnika skrętu, podgląd parametrów wtrysków na żywo,
> programowanie modułów komfortu itp, włączanie/zmiana funkcji itd...
>
> Kiedyś - VAG = interfejs vag kkl za kilka zł i szło bez problemu, ale od
> czasów CAN to nie mam pojęcia
>
> Opel/saab = do niedawna prawie wszystko dało się zrobić interfejsem
> OPCOM (interfejs od chińczyka ~150zł) lub oryginał OPCOM (~3000zł) lub
> TECH2 (drogo), ale w najnowszych wypustach nawet asowy TECH2 miewa
> problemy z niektórymi modułami...
>
> Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejsów i softu
> (oraz jakich kosztów i problemów) można się spodziewać? Przyznam - że wg
> tej informacji chcę dokonać wyboru "jakie auto kupić" - bo nie chcę
> wtopić w coś, z czym będę musiał po ASO latać by skasować błąd spalonej
> żarówki, albo zdać się na cytryn&gumiak serwice "był błąd, to napewno
> wtryski, wymieniliśmy i skasowaliśmy, ale znów jest błąd, to może
> wymienimy turbinę..." - chcę mieć możliwość samodzielnego grzebania ;)
>
>
Autocom większość marek łyka bez większych problemów jeśli chodzi o
diagnostykę i kasowanie błędów.
VAG nadal ładnie współpracuje z tanimi kablami tylko nie za 50zł KKL a
za 200-500 CAN HEX.
Odpuść sobie tylko Mercedesa i BMW bo to popier#%@ samochody.
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.14 17:58 Arbiter
- 15.04.14 19:26 BartekK
- 15.04.14 22:13 jerzu
- 15.04.14 22:54 Mumin
- 16.04.14 16:10 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=