eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarki/koncerny a diagnostyka/interfejsyRe: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
    Date: Tue, 15 Apr 2014 12:29:32 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <lij1me$jej$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-164-127-190-197.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1397557775 19923 164.127.190.197 (15 Apr 2014 10:29:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2014 10:29:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    In-Reply-To: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530362
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-14 23:37, BartekK pisze:
    > Prosiłbym o wpisy osób "w temacie" - jak wygląda obecnie interfejsowość
    > (dostępna dla szarego użytkownika) do diagnostyki/grzebania różnych
    > marek/koncernów. Nie chodzi mi tu o prostą diagnostykę, bo to każdy
    > interfejs "zczytujący błędy" po ODB zrobi, ale prawdziwą diagnostykę,
    > kalibracje czujnika skrętu, podgląd parametrów wtrysków na żywo,
    > programowanie modułów komfortu itp, włączanie/zmiana funkcji itd...
    >
    > Kiedyś - VAG = interfejs vag kkl za kilka zł i szło bez problemu, ale od
    > czasów CAN to nie mam pojęcia
    >
    > Opel/saab = do niedawna prawie wszystko dało się zrobić interfejsem
    > OPCOM (interfejs od chińczyka ~150zł) lub oryginał OPCOM (~3000zł) lub
    > TECH2 (drogo), ale w najnowszych wypustach nawet asowy TECH2 miewa
    > problemy z niektórymi modułami...
    >
    > Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejsów i softu
    > (oraz jakich kosztów i problemów) można się spodziewać? Przyznam - że wg
    > tej informacji chcę dokonać wyboru "jakie auto kupić" - bo nie chcę
    > wtopić w coś, z czym będę musiał po ASO latać by skasować błąd spalonej
    > żarówki, albo zdać się na cytryn&gumiak serwice "był błąd, to napewno
    > wtryski, wymieniliśmy i skasowaliśmy, ale znów jest błąd, to może
    > wymienimy turbinę..." - chcę mieć możliwość samodzielnego grzebania ;)
    >
    >

    Autocom większość marek łyka bez większych problemów jeśli chodzi o
    diagnostykę i kasowanie błędów.

    VAG nadal ładnie współpracuje z tanimi kablami tylko nie za 50zł KKL a
    za 200-500 CAN HEX.

    Odpuść sobie tylko Mercedesa i BMW bo to popier#%@ samochody.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: