  • Data: 2014-04-15 00:13:20
    Temat: Re: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-14 23:37, BartekK pisze:
    > Prosiłbym o wpisy osób "w temacie" - jak wygląda obecnie interfejsowość
    > (dostępna dla szarego użytkownika) do diagnostyki/grzebania różnych
    > marek/koncernów. Nie chodzi mi tu o prostą diagnostykę, bo to każdy
    > interfejs "zczytujący błędy" po ODB zrobi, ale prawdziwą diagnostykę,
    > kalibracje czujnika skrętu, podgląd parametrów wtrysków na żywo,
    > programowanie modułów komfortu itp, włączanie/zmiana funkcji itd...
    >
    > Kiedyś - VAG = interfejs vag kkl za kilka zł i szło bez problemu, ale od
    > czasów CAN to nie mam pojęcia

> [...]

    Dla PSA możesz kupić obrożę w postaci interfejsu Actia. Współdziała to z
    Lexią dla Cytryn i Peugeot Planet 2000 dla Lwów. Jest też nowszy soft o
    nazwie Diagbox, który chyba działa z obiema markami aut.
    Chiński klon umożliwia prawie wszystko. Prawie. Nie da się nim zrobić
    teletransmisji (czyli aktualizacji) softu poszczególnych modułów w
    aucie, bo do tego wymagany jest oryginał i opłacony abo dostępu do
    serwera technicznego firmy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl