-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
Date: Tue, 15 Apr 2014 00:13:20 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 32
Message-ID: <lihmi2$380$1@news.dialog.net.pl>
References: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-133-250.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1397513602 3328 87.105.133.250 (14 Apr 2014 22:13:22 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2014 22:13:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.4.0
In-Reply-To: <lihkfc$5ms$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530345
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-14 23:37, BartekK pisze:
> Prosiłbym o wpisy osób "w temacie" - jak wygląda obecnie interfejsowość
> (dostępna dla szarego użytkownika) do diagnostyki/grzebania różnych
> marek/koncernów. Nie chodzi mi tu o prostą diagnostykę, bo to każdy
> interfejs "zczytujący błędy" po ODB zrobi, ale prawdziwą diagnostykę,
> kalibracje czujnika skrętu, podgląd parametrów wtrysków na żywo,
> programowanie modułów komfortu itp, włączanie/zmiana funkcji itd...
>
> Kiedyś - VAG = interfejs vag kkl za kilka zł i szło bez problemu, ale od
> czasów CAN to nie mam pojęcia
>
> Opel/saab = do niedawna prawie wszystko dało się zrobić interfejsem
> OPCOM (interfejs od chińczyka ~150zł) lub oryginał OPCOM (~3000zł) lub
> TECH2 (drogo), ale w najnowszych wypustach nawet asowy TECH2 miewa
> problemy z niektórymi modułami...
>
> Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejsów i softu
> (oraz jakich kosztów i problemów) można się spodziewać?
Dla PSA możesz kupić obrożę w postaci interfejsu Actia. Współdziała to z
Lexią dla Cytryn i Peugeot Planet 2000 dla Lwów. Jest też nowszy soft o
nazwie Diagbox, który chyba działa z obiema markami aut.
Chiński klon umożliwia prawie wszystko. Prawie. Nie da się nim zrobić
teletransmisji (czyli aktualizacji) softu poszczególnych modułów w
aucie, bo do tego wymagany jest oryginał i opłacony abo dostępu do
serwera technicznego firmy.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.14 12:29 Lewis
- 15.04.14 17:58 Arbiter
- 15.04.14 19:26 BartekK
- 15.04.14 22:13 jerzu
- 15.04.14 22:54 Mumin
- 16.04.14 16:10 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=