eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › marketingowego ocipienia ciag dalszy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 46

  • 21. Data: 2014-01-22 21:34:34
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: a...@g...pl

    m4rkiz wrote:

    > ja widze i poniekad rozumiem ze wszystkie firmy zaczynaja
    > dazyc do abonamentow, zupelnie niezaleznie od tego jaka
    > usluge czy produkt oferuja, ale to juz moim zdaniem lekka przesada
    >
    > "BMW rozważa wprowadzenie aplikacji do pobrania, które mogłyby
    > aktualizować funkcje dostępne w samochodzie. Oczywiście oznacza to, że
    > wszystkie potrzebne urządzenia byłyby montowane w samochodach domyślnie,
    > a oprogramowanie służyłoby jedynie do ich aktywacji. Przykładowo fotele
    > miałyby wszystko co potrzebne do ich podgrzewania, ale włączenie tej
    > funkcji wymagałoby zakupu aplikacji."

    Potem z netu zasysasz cracka i masz full wypas auto ;-)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl


  • 22. Data: 2014-01-22 23:43:28
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Jan 2014, a...@g...pl wrote:

    > m4rkiz wrote:
    >
    >> ja widze i poniekad rozumiem ze wszystkie firmy zaczynaja
    >> dazyc do abonamentow, zupelnie niezaleznie od tego jaka
    >> usluge czy produkt oferuja, ale to juz moim zdaniem lekka przesada
    >>
    >> "BMW rozważa wprowadzenie aplikacji do pobrania, które mogłyby
    >> aktualizować funkcje dostępne w samochodzie. Oczywiście oznacza to, że
    >> wszystkie potrzebne urządzenia byłyby montowane w samochodach domyślnie,
    >> a oprogramowanie służyłoby jedynie do ich aktywacji. Przykładowo fotele
    >> miałyby wszystko co potrzebne do ich podgrzewania, ale włączenie tej
    >> funkcji wymagałoby zakupu aplikacji."
    >
    > Potem z netu zasysasz cracka i masz full wypas auto ;-)

    A potem producent ma (chyba jedyną znaną) konstrukcję prawną, kładącą
    na łopatki argumentację (a może lepiej "banialuki"? ;)) teoretyków
    prawniczych, tłumaczących że nie można dopuścić do tego, żeby
    odszkodowanie z mocy prawa miało przekraczać wartość szkody.
    Bzdura na kółkach (w świetle implementacji 3x wartości "należności"
    z prawa autorskiego)

    I w ten prosty sposób, jakbyś ukradł fotel za 2000, to dostałbyś
    karę i płacił 2000 za fotel, a jak go scrackujesz, to dostaniesz
    karę i zapłacisz 6000 :>
    A wiesz jakie to straty producenci aut wykażą? ;)

    pzdr, Gotfryd


  • 23. Data: 2014-01-23 07:01:47
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Yogi(n) wrote:
    >
    > Ta fabryczna rzeczywiście jest zintegrowana z samochodem, pokazuje
    > wiele opcji i parametrów, dla odczytania których trzeba sie wpinać do
    > OBD2, ale (przynajmniej jeszcze w 2011 kiedy się tym interesowałem)
    > mapy Polski były z 2007, aaktualizaja koeljny tysiać zeta. Dodatkowe
    > 11 kafli za taką opcję to lekka przesada ;-)
    > Teraz można kupić używkę za ok. 2 kafle, a na ebayu zdarzają się od
    > 600 USD.

    Czy tu tylko gadżeciarze piszą, czy może ja nie wiem co tracę?
    Jakie niesamowite opcje ma nawigacja za dwa kafle?


  • 24. Data: 2014-01-23 08:20:03
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-22 21:34, a...@g...pl pisze:
    > m4rkiz wrote:

    >> miałyby wszystko co potrzebne do ich podgrzewania, ale włączenie tej
    >> funkcji wymagałoby zakupu aplikacji."
    >
    > Potem z netu zasysasz cracka i masz full wypas auto ;-)
    >
    ... i utratę gwarancji na "obrócone panewki", rozsypaną dwumasę i inne
    wynalazki chroniące producenta przed nadmierną trwałością produktu :)


    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.


  • 25. Data: 2014-01-23 08:25:43
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-23 07:01, cef pisze:
    > Yogi(n) wrote:
    >>
    >> Ta fabryczna rzeczywiście jest zintegrowana z samochodem, pokazuje
    >> wiele opcji i parametrów, dla odczytania których trzeba sie wpinać do
    >> OBD2, ale (przynajmniej jeszcze w 2011 kiedy się tym interesowałem)
    >> mapy Polski były z 2007, aaktualizaja koeljny tysiać zeta. Dodatkowe
    >> 11 kafli za taką opcję to lekka przesada ;-)
    >> Teraz można kupić używkę za ok. 2 kafle, a na ebayu zdarzają się od
    >> 600 USD.
    >
    > Czy tu tylko gadżeciarze piszą, czy może ja nie wiem co tracę?
    > Jakie niesamowite opcje ma nawigacja za dwa kafle?

    Spytaj o tę za 11 kafli :D

    (ja, MB W124 '90, szyby na korbkę, bez klimy, bez navi, poduszek i
    chwctj - zadowolony!)


    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.


  • 26. Data: 2014-01-23 09:00:01
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 07:01:47 +0100, cef napisał(a):
    > Yogi(n) wrote:
    >> Ta fabryczna rzeczywiście jest zintegrowana z samochodem, pokazuje
    >> wiele opcji i parametrów, dla odczytania których trzeba sie wpinać do
    >> OBD2, ale (przynajmniej jeszcze w 2011 kiedy się tym interesowałem)
    >> mapy Polski były z 2007, aaktualizaja koeljny tysiać zeta. Dodatkowe
    >> 11 kafli za taką opcję to lekka przesada ;-)
    >> Teraz można kupić używkę za ok. 2 kafle, a na ebayu zdarzają się od
    >> 600 USD.
    >
    > Czy tu tylko gadżeciarze piszą, czy może ja nie wiem co tracę?
    > Jakie niesamowite opcje ma nawigacja za dwa kafle?

    Bez przesady, wiekszosc tu nie kupuje nowych samochodow i nie placi
    11k za nawigacje. A za 2k ... promocja taka ze tylko brac :-)

    A nawigacja:
    -jest jednoczesnie (nie zawsze) radiem i CD, wiec odejmij troche,
    -ma mape calej europy, wiec porownuj z wlasciwa cena,
    -ma duzy, czytelny ekran, chroniony przed sloncem, nie zaslaniajacy
    widoku,
    -ma obsluge z kierownicy czy nasady dzwigni biegow,
    -nie robi sie z samochodu kablownia,
    -nie trzeba zabierac bo ukradna,
    -ma wbudowana w samochod antene,
    -korzysta z anteny lub radia FM i odbiera TMC,
    -radio wycisza jak ma cos gadac,
    -polaczona z czujnikami samochodu, potrafi nawigowac bez sygnalu GPS,
    np w tunelach, czy przy krotkim zaniku sygnalu,
    -bywa ze radio zaawansowane i zestaw glosnomowiacy do telefonu ma.

    Tyle teorii, a praktyka:
    -jak maja ukrasc to ukradna, strata bedzie duza,
    -obsluga przyciskami okazuje sie nie tak wygodna,
    -mapa jest na cala europe zachodnia, bo na wschodnia to roznie bywa,
    -upgrady map rzadkie i drogie,
    -TMC u nas prawie nie dzialaja, a lacznosci do wspomagania on-line nie
    ma.
    -sprzedasz samochod ... i wydatek na nowo.

    J.


  • 27. Data: 2014-01-23 09:58:54
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 22.01.2014 o 20:29 mlodz <b...@m...pl> pisze:

    > Płacisz za komfort; sam decydujesz czy ten dodatek jest dla ciebie tyle
    > wart. Powtórzę: dla ciebie.

    Oczywiście towar jest wart tyle ile jest skłonny zań zapłacić nabywca.
    Jednak jeśli sprzedawca przyzna "dodanie tego dodatku nic mnie nie
    kosztuje" to podejrzewam, że dość mocno to obniży skłonność nabywcy.

    --
    SW3
    ----
    Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
    /Bastiat


  • 28. Data: 2014-01-23 11:23:26
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jan 2014 18:30:46 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Użytkownik "sqlwiel"
    > <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    >>> Weźcie choćby przykład ile kosztuje opcja "nawigacja" w salonie, a ile
    >>> kosztuje ta nawigacja jako osobne, nie-brandowe urządzenie. Proporcje
    >>> chyba jak 10:1.
    >
    >>Zależy gdzie.
    >>W bardziej normalnych autach tak 1:4.
    >
    > A w ktorych i jaka ?
    >
    > Normalnie to trudno porownywac, bo nawigacja w samochodzie to
    > specjalizowane urzadzenie, mocno z tym samochodem zintegrowane, wiec
    > raczej nie do nabycia luzem, w normalnym handlu. I czesto rozbudowane,
    > przez co trudno je porownywac z towarami z Biedronki. Choc ta rozbudowa
    > to obecnie zupelnie niepotrzebna.
    >
    tak naprawdę to jest zwykła nawigacja obudowana tak by nie dało się jej
    prosto wymienić i uaktualniać. Typowe wyciąganie kasy.




    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 29. Data: 2014-01-23 11:40:09
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-22 21:34, a...@g...pl pisze:
    > Potem z netu zasysasz cracka i masz full wypas auto ;-)
    Odpowiedzią będzie konieczność okresowej autoryzacji integralności
    oprogramowania samochodu przez internet, pod rygorem aktywacji systemu
    autodestrukcji ;-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 30. Data: 2014-01-23 11:43:57
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-22 18:36, Cavallino pisze:
    > A na przykład Dacia Nav.
    > Realny koszt około 2000, podobne urządzenie 2 DIN 500-1000 na allegro.
    > Tyle że bez programu nawigacyjnego, wartego z mapami kolejne 500 zł, więc
    > faktycznie to nawet nie dwa razy drożej.
    Porównaj to do nawigacji na szybę za 200 zł i będzie dobrze :-)

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: