  • 11. Data: 2013-05-03 11:21:41
    Temat: Re: mapa zasiegu Play
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    news:51837404$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Toż pisałem, że są.

    Sugerujesz, że ten obiekt znajduje się w zasięgu mojego wzroku? Pokaż go
    to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.
    Jaką miejsowość mam wklepać w mapce zasięgu Play, żeby pojawiła się biała
    plama?

    > Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, jeśli chcesz zatem
    > znaleźć jakąś białą plamę na mapie Playa, musisz znaleźć miejsce, w
    > którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

    Bez problemu takie znalazłem, np okolice Bornego Sulinowa, ale plus i play
    mają mapki z tyłka wzięte i pokryli po prostu farbą całą Polskę.

  • 12. Data: 2013-05-03 11:29:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 11:21, donkey pisze:
    > wiadomości news:51837404$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sugerujesz, że ten obiekt znajduje się w zasięgu mojego wzroku? Pokaż go
    > to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.

    Choćby południowe rejony Jeziora Solińskiego.

> [...]
    >
    > Bez problemu takie znalazłem, np okolice Bornego Sulinowa, ale plus i
    > play mają mapki z tyłka wzięte i pokryli po prostu farbą całą Polskę.

    Borne Sulinowo ma swoje nadajniki. Weź również pod uwagę, że zasięg
    zależy również od lokalnych uwarunkowań, to że ktoś w kiblu nie ma
    zasięgu nie oznacza, że faktycznie jest to "biała plama".

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-05-03 12:12:14
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    > Choćby południowe rejony Jeziora Solińskiego.

    O, jest faktycznie plus z przyklejonym kwadracikiem o nazwie pole
    namiotowe i na bieszczadzkim "ogonku" Polski też nie ma zasięgu, uff
    mogę spać spokojnie. Donkey ze mnie.

    > Borne Sulinowo ma swoje nadajniki. Weź również pod uwagę, że zasięg
    > zależy również od lokalnych uwarunkowań, to że ktoś w kiblu nie ma
    > zasięgu nie oznacza, że faktycznie jest to "biała plama".

    Chodziło mi o gęste puszcze i totalne wygnajewa, niemożliwy jest zasięg w
    takich miejscach, bo nikt nie postawi nadajnika w środku niczego.

  • 14. Data: 2013-05-03 12:13:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-03 12:12, donkey pisze:
    > Chodziło mi o gęste puszcze i totalne wygnajewa, niemożliwy jest zasięg
    > w takich miejscach, bo nikt nie postawi nadajnika w środku niczego.

    A naokoło tego? Zapodaj dokładne miejsce, zobaczymy, czy faktycznie w
    promieniu 15km nic nie ma :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2013-05-03 12:34:00
    Od: "donkey" <d...@b...org>

    > A naokoło tego? Zapodaj dokładne miejsce, zobaczymy, czy faktycznie w
    > promieniu 15km nic nie ma :)

    Drawieński Park Narodowy, na zachód od miejscowości Człopa: T-mobile i
    Orange podają brak zasięgu, Plus i Play zasięg nawet w dziupli...

  • 16. Data: 2013-05-03 12:52:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 May 2013 12:34:00 +0200, donkey napisał(a):

    > Drawieński Park Narodowy, na zachód od miejscowości Człopa: T-mobile i
    > Orange podają brak zasięgu, Plus i Play zasięg nawet w dziupli...

    No bo Plus ma tam BTS
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/53.14047778017528,16.
    001930236816406/z/11

    Wiec tym razem Play nie klamie :-)

    J.

    P.S. Czy na smartfony sa jakies programy pokazujace szczegoly
    okolicznych stacji ?

  • 17. Data: 2013-05-03 13:00:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.05.2013 12:34, donkey pisze:

    > wiadomości news:51838ddf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Drawieński Park Narodowy, na zachód od miejscowości Człopa: T-mobile i
    > Orange podają brak zasięgu, Plus i Play zasięg nawet w dziupli...

    skoro na zachód (lekko na północ) od miejscowowości Człopa stoi BTS:
    Plus >> GSM900 (44625) Jelenie, Dz. Nr 7/11 GPS: 53.152778,15.987222
    to jak najbardziej zasięg plus/play _jest możliwy_. Sprawdzałeś
    osobiście z telefonem?

    ToMasz

  • 18. Data: 2013-05-03 13:23:57
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 03 May 2013 10:23:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, jeśli chcesz zatem
    > znaleźć jakąś białą plamę na mapie Playa, musisz znaleźć miejsce, w
    > którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

    Z Tmobile się pośpieszyłeś nieco.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy