  • 1. Data: 2013-05-01 18:17:22
    Temat: virginmobile zmiany od 8 maja (zapowiedź)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Dostałem dziś od VM SMSa:

    "Od 8 maja atrakcyjne zmiany w Virgin Mobile! Nowe niższe ceny,
    atrakcyjny bonus do doładowania. Sprawdź 8 maja na virginmobile.pl"

    Zatem czekamy :)

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2013-05-01 22:04:51
    Temat: Re: virginmobile zmiany od 8 maja (zapowiedź)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 May 2013 18:17:22 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Dostałem dziś od VM SMSa:
    > "Od 8 maja atrakcyjne zmiany w Virgin Mobile! Nowe niższe ceny,
    > atrakcyjny bonus do doładowania. Sprawdź 8 maja na virginmobile.pl"
    > Zatem czekamy :)

    Czyzby pierwsi klienci juz przeniesli numery, czy dmuchaja na zimne ?

    Bo oferta nju ... w zasadzie rewelacyjna.

    J.

  • 3. Data: 2013-05-01 22:16:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-01 22:04, J.F. pisze:

    > Czyzby pierwsi klienci juz przeniesli numery, czy dmuchaja na zimne ?
    >
    > Bo oferta nju ... w zasadzie rewelacyjna.

    Ja numeru nie przeniosę, ale mogę sobie kupić SIM-a, tzn starter za 8
    zł. Zwolniło się w moim telefonie miejsce na drugą kartę SIM.
    Będę musiała czekać z tydzień na przesyłkę pocztową, bo specjalnie nie
    będę jechała na drugi koniec W-wy. No i poczekam do tego 8 maja, zobaczę
    czy dla mnie jest jakaś promocja.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-05-01 23:11:19
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-05-01 18:17, Liwiusz pisze:
    > Dostałem dziś od VM SMSa:
    >
    > "Od 8 maja atrakcyjne zmiany w Virgin Mobile! Nowe niższe ceny,
    > atrakcyjny bonus do doładowania. Sprawdź 8 maja na virginmobile.pl"
    >
    > Zatem czekamy :)

    Podstawowa oferta pewnie nie ulegnie zmianie, w każdym razie na lepsze.
    Dodadzą pewnie coś typu rozmowy bez limitu za ok 30zł i tyle.

  • 5. Data: 2013-05-02 00:07:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Czyzby pierwsi klienci juz przeniesli numery, czy dmuchaja na zimne ?
    >
    > Bo oferta nju ... w zasadzie rewelacyjna.
    >
    > J.

    eee dla mnie to ziew... wydaje 50 zł na 3mce i jeszcze kupe kasy mi
    zostaje, ale ja to wlasciwie dzwonie tylko po pizze ;)

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2013-05-02 00:17:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2013 00:07:22 +0200, the_foe napisał(a):
    > eee dla mnie to ziew... wydaje 50 zł na 3mce i jeszcze kupe kasy mi
    > zostaje, ale ja to wlasciwie dzwonie tylko po pizze ;)

    No to u nich wydasz 27zl/3mc :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-05-02 05:54:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 00:17, J.F. pisze:

    > No to u nich wydasz 27zl/3mc :-)

    Za 9zł w NJU wygada tyle co za 16zł w VM? Myśleć!

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-05-02 06:37:17
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Za 9zł w NJU wygada tyle co za 16zł w VM? Myśleć!

    Dalej coś nie trybię tej oferty nju. Jakim cudem jak stawka podobna? W
    VM nawet niższa ze względu na 50% więcej za doładowanie. Poza tym w nju
    przy umowie stoi w cenniku 1. Aktywacja w ramach oferty nju z rachunkiem
    wynosi 200 złotych. Wg. mnie VM nadal najbardziej atrakcyjna. Chyba, że
    czegoś nie rozumiem. No i jeszcze zapowiedź jakichś dodatkowych obniżek.

    Jingiel

  • 9. Data: 2013-05-02 07:26:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 06:37, Jingiel pisze:
    > Aktywacja w ramach oferty nju z rachunkiem wynosi 200 złotych.

    Tylko z rachunkiem papierowym, można wziąć e-fakturę gratis.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-05-02 08:17:30
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > 200 złotych. Wg. mnie VM nadal najbardziej atrakcyjna. Chyba, że czegoś
    > nie rozumiem. No i jeszcze zapowiedź jakichś dodatkowych obniżek.

    wszystko kwestia jak dużo się dzwoni
    zwykłemu userowi wyjdzie taniej virgin
    ślęczącym nad telefonem (kobiety? callcentra?) nju

    --
    http://zlotowskie.blox.pl