  • Data: 2011-03-20 14:01:32
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > To jest ponoć prawda - mogą jechać dowolnie długo i liczyć punkty.
    Gnojstwo. Ale jeśli bez kogutów jadą - to łamią przepisy.
    > Jak to się ma do "stania na straży bezpieczeństwa drogowego" to już pan
    > rzecznik policji zapytany o to w telewizji nie umiał powiedzieć.
    co znacy "nie umie" za nasze pieniądze musi umieć.
    > I jest to jedna z ich praktyk "biznesowych",
    nie inaczej!
    > Bo jak się ogląda te wszystkie wyścigi które urządzają sobie załogi aut
    > z videoradarami, to zastanawiam się kiedy jakiś podpuszczony przez nich
    > kierowca kogoś zabije, albo kiedy oni w coś wydzwonią w czasie
    > "napędzania" filmowanego.
    ja jestem zwolennikiem w 100% przepisowej jazdy, ale w świetle tego co
    Piszecie proponuje, aby ktoś kto jest tak "podpuszczany", dał najpierw
    po garach, a potem nagle zahamował. co będzie jak mu radiowóz zaparkuje
    w bagażniku? ze co niby? jechał za szybko? trzeba było zatrzymać, nie
    "zbijać punkty"

    ToMasz