  • Data: 2011-03-20 17:02:54
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-20, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > O widzisz - całkiem sensownie ustalone limity.

    Limit na miasto zdecydowanie bez sensu. O wiele więcej jest bocznych
    uliczek na których by trzeba było dostawiać znaki obniżające
    dopuszczalną prędkosć niż dużych i szeroki, gdzie obecnie się podwyższa
    (bądź powinno podwyższać). 180 na autostradzie? Może za kilka lat jak
    się ludzie nauczą jeździć po autostradach.

    Krzysiek Kiełczewski