  • Data: 2011-03-20 12:55:31
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl napisał(a):

    > Witam serdecznie.

    > Nie mówię, że nigdy nie przekroczyłem prędkości, ale zirytowało mnie twoje
    > postępowanie niesamowicie.

    > postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair...
    > Myślę, że to, że jeździsz jak idiota to po pierwsze nie fair, a po drugie kiedy
    > czytam Twoje żale, ogarnia mnie pusty śmiech.
    > Brawo Policjanci! Pokażcie cwaniakom, że nie opłaca się stwarzać zagrożenia.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian
    > http://www.speedyelise.fora.pl/

    Masz 115% racji. To drobny cwaniaczek. Wiedzial ile może maksymalnie pojechać
    i z premedytacją jechał szybciej. Jak bym był policjantem z drogówki to za
    każde tlumaczenie że nie zauważylem ile jechałem kierował bym na badania. Po
    to zakladają w każdym aucie duży szybkościomierz żeby wiedzieć ile się jedzie.
    Jak ktos nie widzi tego co ma przed ślipiami to i tego co za szybą nie
    zobaczy. A jeśli wie że jedzie więcej niż jest to dopuszczalne w konkretnym
    miejscu to robi to celowo i nie ma zmiłuj się. To były dwa oddzielne
    wykroczenia. Należaly się dwa mandaty. Gdyby się nie nalezaly to rownież w
    sytuacji kiedy ktoś jedzie z Zakopanego do Gdańska i na każdym fotoradarze
    zrobią mu fotkę. To nie dostanie mandatu z nawyższym przekroczniem tylko
    wszystkie gdzie bylo przekroczenie. Obligatoryjnie w takich sytuacjach dawał
    bym jeśli bym mógł podwojną ilość punktów i niskie mandaty. Taki myk powinien
    być albo normalna ilość punktow i wysoki mandat albo niski mandat lub nawet
    pouczenie i punkty x 2. Taki eksperyment powinni zrobić. Jeszcze by do ustawy
    dopisać ze jak zaplaci 20 x zwykla stawka to nie ma punktów.