eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
  • Data: 2011-10-25 11:29:17
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-25 10:29, Artur Maśląg pisze:

    > Jak nie jak tak?
    > Padło stwierdzenie:
    > "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79"

    Aby mówić o konkretnej wartości, należy przejść przez pojęcie pomiaru.
    Bez pomiaru nie ma wartości:

    J. Piotrowski Podstawy miernictwa P.Sl. 1997:
    ,,Pomiarem nazywamy czynnosci, po których wykonaniu możemy stwierdzic, że
    w chwili pomiaru dokonanego w okreslonych warunkach, przy zastosowaniu
    takich to srodków i wykonaniu takich czynnosci wielkosc mierzona miała
    wartosc a <= x <= b".

    Jeżeli błąd pomiaru dla kierowcy wynosi 10km/h. To tak 79km/h jest
    zgodne z przepisami.

    Ja wiem, że Artur i kamil są takimi miszczami, że w ich przypadku błąd
    pomiaru wynosi 0km/h czyli nawet mniej niż urządzenia, które posiada
    policja, ale to są przypadki szczególne.

    A.