eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną... › Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
  • Data: 2011-10-25 09:54:46
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-24 17:50, Artur Maśląg pisze:

    > Nie do końca, ponieważ wcale nie jest prawdą, "że można";) Jedynie co
    > wiemy, że w pewnych specyficznych przypadkach prędkość taka nie będzie
    > zarejestrowana przez pewne urządzenia. Mało tego, twierdzenia AZ o

    Jak przeczytasz dokładnie (o co wcale Ciebie nie podejrzewam) to może
    będzie łatwiej.

    > możliwych błędach wskazań prędkościomierza to zwykła bzdura, ponieważ w
    > najgorszym możliwym wypadku wskazują prędkość faktyczną - w znakomitej
    > większości wypadków zaniżają. No ale co - jak już się dowiedzieliśmy
    > w wypowiedzi:

    To, że czegoś nie rozumiesz to nic nowego, ale wcale nie musisz być z
    tego dumny.

    > "A ten w BMW mógł zgodnie z przepisami jechać 79". (na ograniczeniu do
    > 70km/h)
    > Autor tej rewelacji będzie teraz się jak zwykle wykręcał, że to nie
    > on napisał, albo w ogóle napisał co innego, bądź też nie rozumiesz
    > tego co napisał :)

    Ostatnia część jest prawdziwa. Nie zakładałem, że to zrozumiesz. Pomijam
    zupełnie kwestię, że jest to pewien skrót myślowy. Ale wymaganie od
    Ciebie rozumienia takich abstrakcji to już lekka przesada.

    A.