  • Data: 2014-05-07 01:19:30
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 May 2014 23:44:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > Spojrzę na mapę a i tak zatankuję przed wyjazdem.

    Masz aktualna mape, ze stacjami ?

    A zatankujesz ... to w sam raz na Mazurach zabraknie :-)

    > Ale są zjazdy przecież.

    Ale informacji nie ma, ze trzeba zjezdzac :-)

    > Napisałem - 1/4. Ale to tylko teoretyzowanie.

    I jadac nieznana autostrada, przy dojsciu do 1/4 zjedziesz w panice
    pierwszym zjadem szukajac szczescia na bocznych drogach ? :-)

    > W telefonie mam też Automałpę :P

    Tym bardziej ... telefon sie zepsuje/rozladuje i zostajesz bez
    nawigacji :-)

    > Ojej - tworzysz problem tam, gdzie go nie ma. Poza nowymi drogami
    > stacje są co chwilę.

    Ale wlasnie o nowych drogach piszemy :-)

    > Nie ma zjazdu?

    Zjazdy sa - znaku o stacji nie ma. A wiec zjezdzac w prawo, w lewo,
    czy nie zjezdzac ? :-)

    J.