  • 21. Data: 2010-11-04 15:34:25
    Temat: Re: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:iaufkd$705$1@news.dialog.net.pl...

    > Bravo (to nowe) w porównaniu do Golfa V na przykład.

    Porównując do Golfa to akurat większość konkrentów jest fajna.

  • 22. Data: 2010-11-04 15:38:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-04 14:12, Agent pisze:

    > Sprzedałem niedawo do komisu 2002/2003 5D, stan ok poza korozją maski na przodzie
    za 19400 zł.

    Patrząc na zdanie, nie jestem całkiem pewien czy 19400 to cena przodu, maski czy
    korozji? ;)

  • 23. Data: 2010-11-04 16:01:14
    Od: Kuba <...@...pl>

    > Generalnie - lepiej imho ciut starszy kompakt (klasa C), niż rok-dwa
    > młodsze auto klasy B (wspomniana Corsa).

    ale większe prawdopodobieństwo że i nalot będzie większy,
    czysto teoretycznie większe auto -> większe przebiegi
    poza tym chyba ciutkę droższe części

  • 24. Data: 2010-11-04 16:11:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-04 16:01, Kuba pisze:

    > ale większe prawdopodobieństwo że i nalot będzie większy,
    > czysto teoretycznie większe auto -> większe przebiegi
    > poza tym chyba ciutkę droższe części

    Ale ja Ci nie każę wybierać między autem miejskim klasy B, a limuzyną
    klasy E - która z reguły służy do latania w trasy, a w mieście jest
    taksówką dla VIPów.
    Kompakt jest od lat złotym środkiem dla ludzi, którzy czasem pojadą w
    trasę, więc chcą w niej trochę komfortu, a większość przebiegów i tak
    robią w mieście - przy czym, jednocześnie, nie mogą sobie pozwolić na
    osobne auta do tych zadań.
    Czy części będą droższe? No nie wiem. Może wyjść, że za części do np.
    Xsary, jako modelu "zeszłego" zapłacisz mniej niż za części do nowszej
    Corsy. To samo z samym serwisem - im nowsze auto tym bardziej sprawdza
    się, że "bez komputera nie podchodź".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2010-11-04 16:15:06
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 04-11-2010 12:20, Kuba pisze:
> [...]
    >
    > Moje typy (kolejność nieprzypadkowa) - wraz wątpliwościami:
    > -Honda Civic VII - i tu tak: można czasem zobaczyć oferty 1.7CDTI w
    > okolicach 15-16 tys zł - ale nie wiem czy to nie będzie złom
    > -Nissan Almera N16 - w okolicach 15tys można znaleźć z silnikiem 2.2 ...
    > ale tu mnie ubezpieczenie zje, a silnik 1.5Dci to już okolice 20tys...
    > dołożyć? ;)
    > -Xara Picasso - tu niestety silnik 2.0 w zasięgu tylko ...
    > - cordoba/ibiza 1.9 T(S)DI ?
    > - corsa 1.3 ? nie mam opinii
    >
    > propozycje innych modeli mile widziane :)

    Diesel za 15 tys. zł do jazdy po mieście ? pakujesz się w duże kłopoty.
    Za 15 tys. zł brałbym możliwie najmniejsze auto, w którym jest dla mnie
    wystarczająco dużo miejsca do wygodnego podróżowania, np Peugeot
    206/306, Ford Fiesta, Opel Corsa itp.
    Mały samochód - niskie ubezpieczenie, tańsze naprawy niż w większych, a
    do miasta głównie duży samochód jest bez sensu w tej cenie, no chyba, że
    masz 4-osobową rodzinę.
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-11-04 17:12:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Bravo (to nowe) w porównaniu do Golfa V na przykład.

    No chyba, ale jeszcze sa normlani ludzie dla ktorych golf nie jest
    szczytem marzen :>

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-11-04 19:19:47
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 4-11-2010 12:20, Kuba pisze:

    > -Nissan Almera N16 - w okolicach 15tys można znaleźć z silnikiem 2.2 ...
    > ale tu mnie ubezpieczenie zje, a silnik 1.5Dci to już okolice 20tys...
    > dołożyć? ;)

    Odpuść. Rdza zjada kilkuletnie egzemplarze.
    Kolega ostatnio przyjechał do mnie na działkę taką Almera z 2005 r. 1,5DCi.
    Obejrzałem i się załamałem. Dodam, że bezwypadkowa i od nowości u niego.

    M.

  • 28. Data: 2010-11-04 21:02:45
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:iaugga$23dp$1@news2.ipartners.pl...

    > Patrząc na zdanie, nie jestem całkiem pewien czy 19400 to cena przodu,
    > maski czy korozji? ;)
    >
    > --
    Na przodzie zostawiłem 19400 zł i dlatego udało się sprzedać.

  • 29. Data: 2010-11-04 22:55:05
    Od: Krystian <k...@w...pl>

    On 4 Lis, 12:20, Kuba <k...@...pl> wrote:
> [...]
    > mam około 15 tys. zł - szukam czegoś do jady głównie po mieście - ale
    > raz na dwa, trzy tygodnie trasa 2x130km więc troszkę wygody by się

    musisz mieć 2 rzeczy: klima i tempomat
    Reszta to już do wyboru
    --
    Krystian

  • 30. Data: 2010-11-04 23:01:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Nov 2010 14:55:05 -0700 osobnik zwany Krystian
    wystukał:

    > musisz mieć 2 rzeczy: klima i tempomat Reszta to już do wyboru

    a po co tempomat na polskich drogach?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?