  • 11. Data: 2010-11-04 14:12:21
    Temat: Re: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnid598e.3sr.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Rzuć okiem na ceny na allegro, jak któryś kosztuje poniżej średniej to
    > to na pewno będzie złom.

    Sprzedałem niedawo do komisu 2002/2003 5D, stan ok poza korozją maski na
    przodzie za 19400 zł. Komis opchnął za ok 21 tys ale stał długo. Ogólnie
    b.fajne auto, sporo miejsca w środku, zwłaszcza na tylnej kanapie w por. z
    konkurencją, 5D ma tez większy bagaznik od 3D.

  • 12. Data: 2010-11-04 14:23:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-04, Kuba <...@...pl> wrote:

    > W takim razie chyba muszę ostudzić swój zapał ... i patrzeć na hondę
    > civic ... ale nie VII tylko VI ... tylko to już staroć będzie

    No niestety. Jak chcesz samochód w dobrym stanie to po znalezieniu
    średniej ceny w wyszukiwarkę trzeba wpisać trochę wyższą jako
    minimalną...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-11-04 14:26:52
    Temat: Re: mam 15 tys. z? - za jakim autem sie rozgl?daae?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-04, Agent <w...@o...ue> wrote:

> [...]
    > b.fajne auto, sporo miejsca w środku, zwłaszcza na tylnej kanapie w por. z
    > konkurencją, 5D ma tez większy bagaznik od 3D.

    Tyle, że to o 30% drożej...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2010-11-04 14:28:28
    Od: "tor" <o...@o...pl>

    > mam około 15 tys. zł - szukam czegoś do jady głównie po mieście - ale raz
    > na dwa, trzy tygodnie trasa 2x130km więc troszkę wygody by się przydało
    > :). Wymagania:

    Ja bym dorzucil do tego:
    Renault Megane 1 ph2
    Renault Clio 2
    Citroen Xara (tu uwaga na tylnia belke)

    Pozdrawiam
    Tor

  • 15. Data: 2010-11-04 14:28:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-11-04 14:04, krzysiek82 pisze:
    > bo fiaty fajne są.

    ROTFL :P
    W porownaniu do czego?

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-11-04 14:40:43
    Temat: Re: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozgl?dać?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 4 Nov 2010 14:28:28 +0100, "tor" <o...@o...pl> wrote:

    >Ja bym dorzucil do tego:
    >Citroen Xara (tu uwaga na tylnia belke)

    to i "bliźniaka", czyli 306 warto rozważyć. Silniki od wolnossącego
    1,9 do HDI (choć przyznam, że nie znam cen).

  • 17. Data: 2010-11-04 14:52:59
    Temat: Re: mam 15 tys. z3 - za jakim autem sie rozgl?daa?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnid5d4g.3sr.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Tyle, że to o 30% drożej...

    Nie podałem po to aby zaproponowac model ale aby podac za ile mniej więcej
    chodzą te auta bo pytający ma na 1 miejscu Honde jako kandydata.

  • 18. Data: 2010-11-04 14:53:51
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Kuba" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > corsa C 1.3, 1.7, astra II 1.7 coś jeszcze ciekawego w tej cenie?

    P 406?

  • 19. Data: 2010-11-04 15:23:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-04 14:28, Karolek pisze:

    > ROTFL :P
    > W porownaniu do czego?

    Bravo (to nowe) w porównaniu do Golfa V na przykład.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2010-11-04 15:25:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-04 14:10, Kuba pisze:

    > corsa C 1.3, 1.7, astra II 1.7 coś jeszcze ciekawego w tej cenie?

    Peugeot 306 z końca produkcji (2000-2001) albo Citroen Xsara. Oba z
    silnikiem 2.0HDi 90KM.
    Generalnie - lepiej imho ciut starszy kompakt (klasa C), niż rok-dwa
    młodsze auto klasy B (wspomniana Corsa).